Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:220
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17683Reklamace zájezdu Tunisko - Monastir , hotel Regency SPA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2017, před 7 lety

Petra Javůrková

Znění stížnosti

Na základě reklamačního protokolu č.11, podepsaného pi Ivou Prokešovou v Monastiru - Tunisko dne 14.7.2017 reklamuji zájezd č.126003493, který se uskutečnil 1.7.2017 - 15.7.2017 Tunisko - Minastir.
Po příjezdu do hotelu Regency ' Spa jsme byli ubytováni na pokoji v hotelu ****,kde nebyl funkční trezor a po celou dobu našeho pobytu nešli zavřít balkonové dveře. Koupelna zdaleka neodpovídala hotelu ****, kde neodtékalo umyvadlo, byla nevzhledná a špinavá. Vysoušeč vlasů nefunkční. Pokoj byl prostorný, ale špinavý, bez odpadkového koše, nefunkční televizor, nefunkční elektřina ( která byla po nahlášení opraveno místním " elektrikářem " ). Ostatní závady i po ohlášení na recepci neodstraněny. Pokoj absolutně nepřipraven. Takto začala naše vysněná dovolená a to zdaleka nebylo vše!!!!
V ceně zájezdu jsme měli zaplacenou službu All - inclusive, kterou Vaše CK u zájezdu nabízela, ale ve skutečnosti se jednalo pouze o plnou penzi formou bufetu. Dopolední svačiny nebyli vůbec. V první polovině našeho pobytu odpolední svačiny nebyli vůbec a v druhé polovině byli svačiny v nedostatečném množství, a to málo co personál přinesl většinou konzumovali domorodí návštěvníci baru, kteří nebyli označení žádnými náramky z čehož vyplývá, že nebyli ubytováni v hotelu. Personál vnitřního baru a baru u bazénu byl k české klientele neochotný a v některých případech drzí. Při obsluze byli Češi ignorováni a byla upřednostňována arabská klientela.
Dalším bodem reklamace je pláž. Vaše CK nabízí v katalogu krásnou, sice malou, ale upravenou pláž u hotelu s pozvolným vstupem do moře. Realita je však jiná. Jak jsme již " na místě zjistili "není to momentální problém, ale dlouhodobí!!! Pláž nebyla připravena k užívání turisty. Náš první pohled na pláž bylo zděšení. Poválené, polámané slunečníky, místo pláže smetiště plné PET lahví, plechovek, igelitů, uhynulé medúzy, tlející chaluhy, nepořádek a zápach!! Po úklidu veřejné pláže sloužila hotelová pláž k uskladnění jejich odpadu. Vzhledem k velké nespokojenosti klientů dne 7.7.2017 přijel bagr a pláž po celý den uklízel a odvážel nepořádek. Toto vše se odehrávalo v rámci naší " odpočinkové dovolené! ". Pláž přesto stále zápachala, protože bagr zbytky nepořádku zahrnul pískem, další dny se opět hromadil nepořádek, PET lahve, sklo, igelity, plechovky, uhynulá zvířata. U pláže byla dva dny uhynulá velká mořská želva. Několikrát jsme na ni upozorňovali personál hotelu, který se na ni chodil pouze dívat. Pláž a vstup do moře byl po celý náš pobyt ( 14ti dnů ) , nepoužitelný.Zaplatili jsme si dovolenou u moře, ale ve skutečnosti jsme ji trávili u hotelového bazénu.
Domnívám se, že ze strany Vaši CK dochází vědomě ke klamání zákazníků, protože informace ve Vašem katalogu neodpovídají skutečnosti. Hotel, služby, pláž ani zdaleka neodpovídají **** a ceně 39 740Kč. Z důvodu naši zmařené dovolené, požadujeme kompenzaci 25%

Dne 14.8.2017 jsem obdržela od společnosti dopis,kde mi je nabízeno 5% z celkové částky zájezdu,tj. 1928kč.. Podle cestovní kanceláře bylo vše v pořádku ! Absolutně nesouhlasím. Při koupi zájezdu 23.11.2016 bylo All inclusive v katalogu nabízeno včetně svačin,to jsem v příloze zasílala s reklamací,dále pláž nikdo neodklízel a jestli je normální se brodit v plastech,sklem,uhynulých zvířat,tuny chaluh a pláž připravená pro hosty tak,že tam jsou polámané deštníky,skládka odpadků,tak by to tak mělo být nafocené v nabídce katalogu a člověk sám uváží,zda na takovou dovolenou pojede.je zajímavé,že vedlejší pláž místních občanů,byla každé ráno vyklizena,uklizena,uhrabána. Dále,špína na pokoji,nikdo neřešil. Při odjezdu nám autobus ani nezastavil u hotelu a museli jsme kufry vláčet až na hlavní silnici. Tak je to také v pořádku?


Požadované řešení

25% z celkové ceny zájezdu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému