Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#17697Neoprávněně naposílány placené smsky naší nezletilé osmileté dcerce na její telefonní číslo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2017, před 3 lety

Leona Zmeškalová

Znění stížnosti

Dobrý den, z uvedeného čísla byly naposílány smsky naší nezletilé osmileté dcerce na její telefonní číslo. U operátora jsme podali stížnost, ale bezúspěšně. Cena naposílaných smsek je v částce 2.772Kč za měsíc srpen 2017, přišli jsme na to nyní při vyúčtování telefonních hovorů. Dcerka si nic nikde neobjednávala ani nikam nic u vaší společnosti neregistrovala.


Produkt

neoprávněně zaslané placené sms


Požadované řešení

Chceme vrátit od vaší společnosti neoprávněně nabyté peníze 2772 Kč. Nepřeji si, aby jí vaše číslo 90340099 obtěžovalo a byly jí neoprávněně účtovány platby za tyto sms, celkem 28 sms.
Tímto nekalým způsobem získala vaše společnost majetkový prospěch 28 x 99 Kč 2772 Kč bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Vyzýváme vás k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu 2.772 korun. Pokud toto vaše společnost neprodleně neučiní budeme nuceni obrátit se na policii s trestním oznámením na vaši společnost.

Rovněž podáváme Žádost o vyřazení osobních a telefonních údajů z databáze.
Vážení, v srpnu 2017 od vás obdržela naše dcera několik desítek smsek (28 ks). Nevím, kde jste získali její osobní údaje, ale žádám, abyste je ze všech databází, které vedete, v souladu s § 21 odst. 1 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
v platném znění, odstranili a placené esemesky jí nadále nezasílali.

Pokud bude zasílání vašich placených sms zpráv na její telefonní číslo pokračovat, budeme nuceni jako zástupce dcery obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

S pozdravem
Zmeškalová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 11:04, před 3 lety

V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.

Získala-li společnost majetkový prospěch bez toho, aby k tomu měla právní důvod, jedná se o bezdůvodné obohacení. Společnost má v takovém případě povinnost vydat to, oč se obohatila. Spotřebitel by měl podnikatele vyzvat k vydání neoprávněně nabytého majetkového prospěchu. Více informací k této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Ne vše, co najde spotřebitel na vyúčtování od operátora, je tzv. službou elektronických komunikací. Prémiové SMS, kterými je možné zaplatit hromadnou dopravu nebo parkování, či vysoce zpoplatněné linky s předčíslími 900–909, jsou ve vyúčtování záludné. Operátor má za úkol hovor spojit nebo SMS doručit a pak vybrat peněžní prostředky. Problémy s obsahem či cenou ale musí spotřebitel řešit přímo s poskytovatelem služby. Kdo konkrétní linku provozuje, se dozví spotřebitel na webových stránkách www.platmobilem.cz. Kodex operátorů ohledně prémiových sms je k dispozici zde: http://www.platmobilem.cz/kodexy-sluzeb.aspx.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2017 14:05, před 3 lety

Ahoj Leona Zmeškalová,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.


Leona Zmeškalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2017 18:26, před 3 lety

Nezajímá mně jaká jste společnost, okrádáte lidi a chci zpět ukradené peníze. Přesto, že na dcery telefonní číslo byla blokace vaše společnost jí posílala placené smsky. Tady vidím propojení operátora s vámi. Je to na mezinárodní trestní oznámení.


Vážený zákazníku,

na základě změny tarifu Vám v příloze zasíláme Dodatek ke smlouvě.

Váš přihlašovací kód pro vstup na stránky www.o2family.cz a pro zadání další objednávky je: Kód uschovejte

Prosíme, zkontrolujte si vybraný tarif a doplňkové služby. Pokud je nastavení služeb jiné, než požadujete, kontaktujte nás na zákaznické lince 841 117 118. Dodatek slouží k Vaší potřebě, nezasílejte zpět.

Aktuálně nastavené služby

TARIF
Mini Plus

DOPLŇKOVÉ / OSTATNÍ SLUŽBY
Internet v mobilu 200 MB LTE
Povolení datových služeb

BLOKOVANÉ SLUŽBY
Blokace erotických linek
Blokace dárcovských SMS ( DMS )
Blokace audiotex
Blokace dat v roamingu


S přáním příjemného dne
Tým O2 Family


P. O. BOX 3 | 370 04 České Budějovice
E info@O2family.cz | T 841 117 118
www.o2family.cz


Tento e-mail je automatický, neodpovídejte na něj. S případnými dotazy se obraťte na zákaznickou linku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2017 22:15, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2017 10:43, před 3 lety

Ahoj Leona Zmeškalová,

v tomto případě je tu pro Vás Centrum mobilních plateb, kde se náš Agent bezplatně postará o vyřízení Vaší žádosti, prověří všechny okolnosti,
spojí se přímo s poskytovatelem služby, aby byla žádost vyřízena k Vaší spokojenosti.

Kliknutím na tento odkaz se spojíte přímo s Centrem mobilních plateb:
http://mobileinfo.cc/customercare/home.html;jsessionid=DC66D394CCA88ED09CA9EACBDDAC68AD


S pozdravem,
Servisní tým DIMOCO

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2017 08:57, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Leona Zmeškalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2017 19:17, před 3 lety

Byl zaslán příslib na vrácení naúčtované služby na dceřin telefon.

,,Ďakujeme Vám za poskytnutie bankových údajov.

Vaše údaje sme zaslali priamo poskytovateľovi služby, suma Vám bude pripísaná na Váš bankový účet najneskôr do 60 pracovných dní.

S priateľským pozdravom,

Luise Schmitt
MPSC Customer Service Agent
MPSC Customer Service Agent
Tel.: 844 444 484
E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
Web: www.mobile-info.cc"

Reakce společnosti

Publikováno
4.10.2017 09:11, před 3 lety

Vážená paní Zmeškalová,

Na základě informace z mobilního platebního centra pro zákazníky, Vás chceme informovat,, že peníze byly převedeny na Váš účet.

Věříme, že jsme Vám pomohli, v případě dotazů nás neváhejte kontaktovat.


DIMOCO-Service-Team

DIMOCO je licencovaný platební institut (žádný poskytovatel služeb) a umožňuje poskytovatelům služeb prostřednictvím systému Carrier Billing
využít infrastrukturu pro vyúčtování prostřednictvím účetního systému mobilních operátorů. DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.


Leona Zmeškalová

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2017 20:54, před 3 lety

Vyřešeno, jsme spokojení. Výše uvedená společnost E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz nám pomohla vrátit peníze. Prémiové smsky i ostatní služby má dcera od 7 srpna opět zablokovány a při jakékoliv změně u operátora budeme požadovat prověření zablokování. Mobilní společnosti, se totiž chovají tak, že bez vašeho souhlasu služby odblokují. Takže pozor nato. A všem, kterým přišlo nehorázné vyúčtování na dětské telefonní čísla doporučuji využít tuto společnost k řešení o navrácení naúčtovaných neoprávněných finančních částek. Děkuji i společnosti DTEST, která provozuje wento web. I její pomoci bylo potřeba.


Leona Zmeškalová

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.12.2017 07:33, před 3 lety

Hodnocení: