Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#17708Naprostá nefunkčnost zákazického servisu, neserióznost firmy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2017, před 7 lety

Jan Hájek

Znění stížnosti

Dobrý den,
z důvodu stěhování na novou adresu, kde nejsou služby UPC dostupné (i když mi operátorka původně tvrdila, že tam služby mají) jsem nucen doplatit "věrnostní slevu" 200,-Kč za každou službu (mám internet+TV) za 6 měsíců. Jak může vůbec tato firma fungovat? Opravdu si dnes někdo objedná základní nabídku internetu a televize za 1000Kč (bez "věrnostní slevy")? Toto je evidnetní ukázka toho, jak se firma UPC snaží obrat co možné nejvíce lidí o peníze. Službu jsem si objednal po telefonu, kde mě NIKDO o existenci "věrnostní slevy" neinformoval, jinak bych si nikdy tuto službu neobjednal.
Paní na centrále UPC mi fungování "slevy" vysvětlila a ihned nabídla výpověď smlouvy! Odmítl jsem a odešel. Za několik dní jsem přišel znovu i s člověkem, na kterého bych přepsal alespoň internet a televizi vypověděl - prý toto lze a že nás bude kontaktovat technik, toť vše. Vyloženě jsem musel vnutit zaměstnankyni i modem, který jsem měl v pronájmu, jelikož vrácení je podmínkou pro odstoupení od smlouvy. Člověka, na kterého měl být internet převeden kontaktovali, avšak bez jakýchkoliv informací, které se týkaly našeho požadavku na centrále z předešlého dne. Navíc nabídli převedení internetu za DVOJNÁSOBNOU cenu! Snažil jsem se tedy telefonicky o vysvětlení, jak je toto možné, jak mám postupovat dál - opět nikdo nevěděl a opět se má čekat na další kontaktování ze strany UPC.
Již mi dochází trpělivost s neschopností zákaznického servisu cokoliv řešit, pouze se snaží pomocí "věrnostní slevy" obrat co možná nejvíce lidí o peníze. Fungování a jednání společnosti UPC je naprosto neférové, UPC již NIKDY více.


Produkt

Služba internet 100+ TV Klasik+


Požadované řešení

Převedení služby internet na uvedené jméno za stejnou cenu + okamžité odstoupení od smlouvy (TV)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému