Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
z důvodu stěhování na novou adresu, kde nejsou služby UPC dostupné (i když mi operátorka původně tvrdila, že tam služby mají) jsem nucen doplatit "věrnostní slevu" 200,-Kč za každou službu (mám internet+TV) za 6 měsíců. Jak může vůbec tato firma fungovat? Opravdu si dnes někdo objedná základní nabídku internetu a televize za 1000Kč (bez "věrnostní slevy")? Toto je evidnetní ukázka toho, jak se firma UPC snaží obrat co možné nejvíce lidí o peníze. Službu jsem si objednal po telefonu, kde mě NIKDO o existenci "věrnostní slevy" neinformoval, jinak bych si nikdy tuto službu neobjednal.
Paní na centrále UPC mi fungování "slevy" vysvětlila a ihned nabídla výpověď smlouvy! Odmítl jsem a odešel. Za několik dní jsem přišel znovu i s člověkem, na kterého bych přepsal alespoň internet a televizi vypověděl - prý toto lze a že nás bude kontaktovat technik, toť vše. Vyloženě jsem musel vnutit zaměstnankyni i modem, který jsem měl v pronájmu, jelikož vrácení je podmínkou pro odstoupení od smlouvy. Člověka, na kterého měl být internet převeden kontaktovali, avšak bez jakýchkoliv informací, které se týkaly našeho požadavku na centrále z předešlého dne. Navíc nabídli převedení internetu za DVOJNÁSOBNOU cenu! Snažil jsem se tedy telefonicky o vysvětlení, jak je toto možné, jak mám postupovat dál - opět nikdo nevěděl a opět se má čekat na další kontaktování ze strany UPC.
Již mi dochází trpělivost s neschopností zákaznického servisu cokoliv řešit, pouze se snaží pomocí "věrnostní slevy" obrat co možná nejvíce lidí o peníze. Fungování a jednání společnosti UPC je naprosto neférové, UPC již NIKDY více.
Služba internet 100+ TV Klasik+
Převedení služby internet na uvedené jméno za stejnou cenu + okamžité odstoupení od smlouvy (TV)
|
Tweet |