Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#17815Poděkování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 hodiny 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2017, před 7 lety

Stanislav Sedláček

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí dne 4.9.2017 těsně po otevírací době jsem navštívil Vaši prodejnu Kaufland u bývalého cukrovaru v Hodoníně. Vracel jsem se z dovolené zpět do Příbrami a odjížděl jsem směrem na Brno v 7:27hod. Do prodejny jsem si šel koupit na cestu svačinku (jednalo se o kousek salámu a pečivo). Jelikož mne tlačil čas tak jsem na informacích tuto skutečnost sdělil Vaší pracovnici slečně (paní) ZUZANĚ (její příjmení si nepamatuji) stím, že se v Kauflandu nevyznám a poprosil ji, zda by mi řekla, kde požadované zboží najdu. I když jsem spíše očekával, že její odpovědí bude strohé v oddělení masa a pečiva (jak jsem zvyklí v jiných marketech), byl jsem mile překvapen. Vaše pracovnice se na mne mile usmála a začala mi popisovat jak se na dané oddělení dostanu. Asi jsem se tvářil dost nechápavě a tak mi to vše zopakovala ještě jednou. Když už jsem se chtěl vydat směrem k požadovanému zboží řekla mi momet a zavolala na kolemjdoucí prodavačku paní Trechovou, vše ji v rychlosti pověděla a ta mne všude dorovodila.
Chtěl bych tímto Vašim pracovnicím poděkovat za jejich profesionální přístup s jakým se moc často nesetkávám. Díky jejich ochotě jsem BUS do Brna stihnul a tím předešel komplikacím s návazností spojů do mého bydliště. Prosím Vás o sdělení mého poděkování zmíněným pracovnicím. Děkuji s pozdravem
Stanislav Sedláček


Požadované řešení

Poděkování provedené vedením marketu dané prodejny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému