| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
91%
9%
Dne 27.7.2017 mi přišla SMS ve znění."Cena zprávy 99kč s DPH.Pro zruseni posliSMS ve tvaru STOP GER na číslo 90309.Vice info posli SMS HELP na 90309,obsah:http://bit.ly/2 mKfOWG"
Tato zpráva mi pak přišla ještě 31.7.,7.8,14.8.,21.8.,28.8.,a 4.9..I když jsem na žádnou nijak nereagovala s obavou abych nespustila nějaký vir bylo mi za tyto SMS fakturováno za období 1.8.do31.8.2017 za 4SMS za 396kč.Podotýkám,že jsem nikdy tuto firmu nijak nekontaktovala ažádnou službu nikdy nežádala.
Jedná se o podvod.
Prosím o vrácení peněz na účet.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 00.