Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#17873Podvod na zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2017, před 7 lety

Miroslav Sommer

Znění stížnosti

Dobrý den,

Z vlastní hlouposti jsem byl touto společnosti podveden a okraden. Byl jsem si dat svůj vůz na protiucet. Vybral jsem si Renault laguna kombi. Rok 2008 a zaplatil 130000. Ted nemám ani pojízdné auto a ani peníze.
Auto se mi vzhledově líbilo a tak jsem oslovil prodejce. Prodejce mi udělal 5 minutovou projizdku kde se auto ani nestačilo zahrát. Poté co auto jelo dobre jsem na koupi přistoupil. Prosadil mě s celou rodinou do křesla a řekl cekejte než to kolegyně připraví. Čekání však bylo nekonečně cca 2 hodiny. Mezitím jsem se ptal znova prodejců zda je auto dobre a pojízdné. Autům nerozumím a proto jsem dal na jejich doporučení ze je v perfektním stavu. Po oněch 2 hodinách jsem se velice naštvaný dostal do kanceláře, děti uz nechtěli čekat a slečna mi řekla ze to mám tady podepsat cca 20 papíru. Znova sem se ptal zda to mám číst a ona ze ne ze je to vše OK. A tak jsem to blbecek podepsal a teprve po měsíci jsem pak zpětně zjistil co za hrůzu. Auto jsem odvezl domu. S autem se jelo asi jen den do prace. Pak jsme odjeli s rodinou na 14 dni do ciziny. Po příjezdu jsem se těšil na nový vůz. Autem se jelo a najednou se rozsvitila kontrola motoru a chciplo. Aaaauto se k tomu postavilo negativně a ze si tomaˇto mám nechat opravit. Bylo něco s zhavocimi civkami a stalo to 8000. Byl jsem naštvaný ze u nové loupežného auta mám platit. Ale OK nechtěl jsem se s nimi dohadovat. Po týdnu zase sama závada. To uz jsem šel do aaa a sepsal reklamaci. Opravili prý zase ty svíčky. Ale k tomu přibyla další závada. Únik chladicí kapaliny do motoru. Kouř z výfuku bílý dým. Tlakem v nádrže se urvalo vyko nadrzky. To uz jsem byl vytocenej na maximum protože v servisu mi odhadli opravu od 20 do 50 tisíc. Což u nove koupeneho vozu není normální. Tak jsem se pohádal s manažerem pobočky Plzen. Ten mi však řekl ze mi s tím nějak nepomůže. A ze mám všechny vady napsané ve smlouvě všechno co jsem netušil protože mi to nikdo neřekl. Smlouvu mi podstrcili podepsat. Auto jsem jim nechal na pobočce včetně smluv a klíčů a řekl sem ze chci odstoupit od smlouvy. To mi přišel dopis ze se zamítla. Tak jsem napsal odvolání a nikdo se již neozval. Takže nemám auto ani peníze a děti 4 a 8 let musí do skolky jezdit autobusem. Mají milionové obraty a navíc nejsou ani ochotni třeba vůz vyměnit. Možná kulí tomu přijdu o práci. Nemám se tam jak dostat.


Požadované řešení

VYmena vozu nebo vracení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému