Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:120
Z toho za letošní rok:54
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 63 stížnostech.

#17876Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2017, před 10 dny

Hedvika Zelená

Znění stížnosti

Dostala jsem Vaši zásilku vzorku EasySlim a napadlo mě se podívat na Vaše stránky. Evidentně jsem naletěla Vašim podvodným praktikám. Žádám okamžité zrušení dalších zásilek, které by mohly následovat. Po telefonu jsem s ničím takovým nesouhlasila a několikrát jsem se zeptala, jestli mi budou zasílány další balíky a řekla jsem, že si nic takového nepřeji. Mé zákaznické číslo je 8214840. Mám Vámi zaslaný vzorek vrátit?


Požadované řešení

Jsem ochotna zaplatit poštovné za dodaný vzorek 79 kč, ale další zásilky si NEPŘEJI!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2017 11:26, před 10 dny

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2017 07:56, před 9 dny

Dobrý den,

byl Vám poslán Uvítací balíček v ceně 79 Kč (poštovné a balné). Operátor Vás měl správně informovat o skutečnosti, že pokud budete spokojena s Uvítacím balíčkem a do 7 dní od jeho obdržení nezrušíte odběr, budeme Vám následně zasílat po dvaceti dnech další dávku doplňku stravy. Zasílání však můžete zrušit kdykoliv, nezavazujete se nám žádným povinným odběrem.

Zasílání jsme Vám ukončili a nic dalšího Vám nebudeme zasílat a to i v případě, že si ponecháte Uvítací balíček za 79 Kč. Je to tedy na Vás, Můžete jej vrátit zpět na adresu P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00, nebo částku 79 Kč uhradit, dle platebních údajů na složence. Ať se rozhodnete jakkoliv my Vám již nic dalšího nebudeme posílat.

Nejedná se o podvodné jednání, vše se dá vyřídit tak, aby byl zákazník spokojen a určitě nikoho nenutíme, aby naše doplňky stravy odebíral. Je jen potřeba s námi komunikovat a vše vyřešíme.

Objednávkový hovor necháváme prověřit. Pokud Vás operátor chybně informoval, vyvodíme z toho patřičné důsledky. V každém případě objednávkové hovory jsou vždy kontrolovány.

Děkujeme

Hezký den

Helvetia Apotheke


Hedvika Zelená

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.9.2017 08:30, před 9 dny

Hodnocení: