| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
91%
9%
dostal jsem informaci z tel. č. 90319099, že mám v telefonu 11 virů a že si mám nainstalovat antivirový program (při tom mi telefon silně vibroval), pokud nechci přijít o baterii a všechno, co mám v telefonu. Jelikož mi též sdělovali, že služba stojí 99 Kč za týden, neprojevil jsem o tuto službu zájem a telefon jsem nakonec vypnul. Byl jsem to zkonzultovat na pobočce T-mobil, kde mi poradili jednak najíždět na internet přes jinou ikonu a jednak počkat, zda-li to bude mít pokračování.
Z posledního vyúčtování T-mobilu jsem zjistil, že mi již bylo strženo 198 Kč.
používán telefon Samsung Galaxy A3,
žádám tímto o zrušení výše uvedeného poplatku (99 Kč/týden !!)
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.