| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
91%
9%
Dobrý den, v posledním vyúčtování, tedy za srpen 2017, mi byla započítána položka od jako SMS platba - různé od 90309099 v hodnotě 297,00 Kč. Z mého pohledu je to podvod! Služba se mi načetla neoprávněně,aniž jsem si tuto službu objednala. Žádná služba nebyla provedena, naopak mi to jenom načetlo úhradu za danou službu za 3 týdny v měsíci srpnu 2017. Mobilní číslo mám vedené u společnosti T-mobile a oni nedokáží vyřešit účtování třetí strany.
Prohlížela jsem si na internetu (připojení přes wifi) možnosti antivirové ochrany a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěla jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1483881707mb35127092755:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikla a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod. Chci vrátit peníze na účet a nechápu, jak takový podvodníci mohou dále bez potíží v ČR fungovat.
Děkuji.
S pozdravem
Zdeňka Richterová
McSecure, ComGate Payments, 903 19 099
Navrácení peněz na za neoprávněně účtovanou službu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.