Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#17952Vyplacení dobropisu na MÉ JMÉNO jiné osobě bez kontroly OP a dokladů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2017, před 7 lety

Dan Kuzněcov

Znění stížnosti

Dobrý den, v obchodě CZC.cz Háje byla podána reklamace, vyřízena
vystavením dobropisu. Ve smlouvě, v reklamačním protokolu a v
dobropisu, který byl vystaven na mé jméno, který jsem obdržel
emailem, stejně jako doklad o zahájení reklamace taktéž mým jménem.
Ihned po práci jsem přišel na pobočku CZC.cz na Hájích, kde jsem
požádal spolu s dokladem totožnosti o vydání hotovosti. Na to mi bylo
sděleno, že již někdo (nejspíše má známá - nejsou schopni jmenovat), obdržela částku z dobropisu. Tedy dobropis zaslán na můj email, vystaven na moje jméno, byl vyplacen zcela
neznámé osobě, která se neprokázala mým dokladem totožnosti,
možná se prokázala falešnou a samozřejmě neověřenou plnou mocí. V emailu od czc, který byl
součástí dobropisu je mimo jiné věta, kterou samo czc.cz porušilo a
nyní mi nechtějí proplatit dobropis vystaven na mou osobu, ačkoliv
doklady mám. "Pro vyplacení hotovosti požadujeme ověření kupujícího
uvedeného na faktuře, tedy předložení OP nebo jiného dokladu
totožnosti". Děkuji


Produkt

Sluchátka Logitech G430


Požadované řešení

Nejenže společnost czc.cz postupovala protiprávně, ale ještě vyplatila dobropis uvedený na MÉ JMÉNO, MOU ADRESU a zaslaný do mého emailu člověku, kterého NEDOKÁŽE JMENOVAT A UVÁDÍ, ŽE ŽENA, která obdržela vyplacený dobropis se ověřila mým platným dokladem totožnosti! (pánská fotka nikomu nejspíše nepřišla divná, obzvláště, když doklad jsem měl jen a pouze já u sebe a samozřejmě nelze takto ověřit neznámého člověka, kterým skutečně nejsem já, natož když je to poté žena). Jedná se o neskutečné pochybení, o drzost, o mou úctu a pošpinění mé osoby a já chci situaci urychleně vyřešit. Stále čekám na vyplacení svého dobropisu, nicméně společnost czc se od problému distancuje a nikdo se mnou není schopen komunikovat. Dobropis mám fyzicky u sebe, opatřený mým podpisem, datem a číslem účtu, nicméně czc.cz tvrdí, že se jedná o chybně vydaný dobropis založený na mé reklamaci - její postup mám celý dokumentován v emailu. Velice děkuji za rychlé a vstřícné vyřešení této situace, obzvláště, když zde došlo ke zjevnému pochybení u mé osoby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému