Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18048Stržení poplatku za Prémiové členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2017, před 7 lety

Eliška Procházková

Znění stížnosti

13.8. 2017 jsem si zakoupila MĚSÍČNÍ členství VIP, vzhledem k tomu, že společnost se profiluje tak, že mají úspěšnost v nalezení vhodného partnera, jsem si měsíční členství zakoupila.

Bohužel jsem zjistila, že to nefunguje jelikož stejné fotografie jsou přiřazovány k několika různým profilům.

13. 9. 2017 si společnost z mé karty strhla 2 247 Kč. Jako několik zde jsem se ohradila, že to nepovažuji za slušné a jejich VOP jsou psány tak, že je v nich toto skryto (již jste jednu stížnost z tohoto týdne řešili).

Ihned jsem chtěla dle jejich instrukcí na www stránkách Prémiové členství, což nelze a nefunguje. Odkaz, abych kontaktovala zákaznický servis jsem učinila a do dnešního dne od 16. 9. bez odpovědi, kdy přijde mail, že do 48 h vše vyřeší.
Částka je pro fatální, samoživitelka 3 letá dvojčata, kdy jedno z dětí je autista.

Tudíž nejen, že VOP jsou tak nečitelné, dále uvádějí "spotřebitel" v omyl, jelikož používají fiktivní fotku pro několik profilů.

Děkuji za pomoc, vzhledem k tomu, že je těch stížností několik a nedojde k řešení obratím se na soud, a budu věřit, že tyto společnosti zde zakážou.


Produkt

Seznamka - stržení poplatku


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému