Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.8. 2017 jsem si zakoupila MĚSÍČNÍ členství VIP, vzhledem k tomu, že společnost se profiluje tak, že mají úspěšnost v nalezení vhodného partnera, jsem si měsíční členství zakoupila.
Bohužel jsem zjistila, že to nefunguje jelikož stejné fotografie jsou přiřazovány k několika různým profilům.
13. 9. 2017 si společnost z mé karty strhla 2 247 Kč. Jako několik zde jsem se ohradila, že to nepovažuji za slušné a jejich VOP jsou psány tak, že je v nich toto skryto (již jste jednu stížnost z tohoto týdne řešili).
Ihned jsem chtěla dle jejich instrukcí na www stránkách Prémiové členství, což nelze a nefunguje. Odkaz, abych kontaktovala zákaznický servis jsem učinila a do dnešního dne od 16. 9. bez odpovědi, kdy přijde mail, že do 48 h vše vyřeší.
Částka je pro fatální, samoživitelka 3 letá dvojčata, kdy jedno z dětí je autista.
Tudíž nejen, že VOP jsou tak nečitelné, dále uvádějí "spotřebitel" v omyl, jelikož používají fiktivní fotku pro několik profilů.
Děkuji za pomoc, vzhledem k tomu, že je těch stížností několik a nedojde k řešení obratím se na soud, a budu věřit, že tyto společnosti zde zakážou.
Seznamka - stržení poplatku
Vrátit peníze.
|
Tweet |