Společnost


A & P production s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18052Nevratenie penazi za nedodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.09.2017, před 2 lety

Radoslav Makovínyi

Znění stížnosti

Dna 5.7.2017 bola v e-shope podana objednavka na navigacne DVD Opel, ktora bola potvrdena pod c.17706

Dna 12.7.2017 bola uhradena proforma faktura na ciastku 182 EUR (4930,- Kč)

Následne bolo vykonanych niekolko telefonických a e-mailovych urgencii dodania objednaneho tovaru. Tovar nebol aj tak dodany.

Dna 21.8.2017 bolo vykonene storno objednavky a ziadal som vratenie penazi na ucet, z ktoreho bola vykonana uhrada.

Dodnes 19.9.2017 peniaze neboli vratene.


Produkt

16007 Navigacni DVD Opel - Europa 2016/2017(aktualizace map pro navigacni system DVD800 a CD500)


Požadované řešení

Prosim o okamzite vratenie penazi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2017 22:07, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 16:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.