Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím o Vaši pomoc při zrušení zasílání nevyžádaných balíčků a reklamy od společnosti Český mincovní obchod.
Zaujala mne nabídka v časopisu Blesk pro ženy z data 28.8.2017 o minci princezny Diany. Dne 29.8. jsem zavolala na uvedené číslo v inzerátu a domluvila se na zaslání mince. Mince přišla dne 5.9.17 s velkým množstvím dalších propagačních letáků na další mince pro „exkluzivního zákazníka“. Mince se mi nelíbila, a proto jsem ji hned druhý den odeslala zpět s dokladem o odstoupení od smlouvy a se žádosti o vymazání mých údajů ze všech databází dané společnosti. Zasláno doporučeně s dodejkou na adresu odesílatele. Balík dle dodejky byl převzat 8.9.2017. Považovala jsem to za vyřízené. Jenže dne 21.9. 2017 mi byl přinesen další balíček od dané společnosti, který jsem nepřevzala. Chci tedy zajistit, aby mi již žádné další balíčky ani reklamní letáky nebyly doručovány, aby byly mé osobní údaje z databází společnosti vymazány.
Děkuji moc.
S pozdravem Andrea Krompolcová
zrušení kontaktu - nezasílat žádné balíčky, letáky či faktury. vymazat mé údaje ze všech databází dané společnosti
|
Tweet |