| Počet nahlášených stížností: | 169 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
#1814Odmítnutí vrácení zboží
V pátek jsme koupili klávesnici v prodejně Elektro World v OC Olympia Plzeň. Doma jsme zjistili, že nekomunikuje s tabletem, pro který byla určena. Klávesnici jsme v neděli chtěli vrátit. V obchodě nás odmítli s tím, že zboží nelze vrátit, protože je použité. Neměli jsme ji doma ani 48 hodin přičemž používána byla cca 10, než jsme zjistili, že s tabletem nekomunikuje. Klávesnice nebyla poškozená, obal nebyl poškozený a přesto si ji nevzali. Lucie Kvasnicová
jednalo se o klávesnici s bezdrátovým připojením přes bluetooth
Moje představa je jednoduchá, chtěla bych zboží vrátit a dostat zpět peníze, protože tvrzení prodejce, že klávesnice bude fungovat na jakémkoli tabletu bylo nepravdivé,dokonce lživé.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, není ze zákona právo na jeho vrácení, pokud se na něm nevyskytuje vada. Ovšem toto právo může prodejce přislíbit nad rámec zákona, přičemž si může stanovit i podmínky pro takové vrácení. Pokud podmínky stanoveny nejsou, nelze takový příslib dodatečně podmiňovat.
Vyjádření dTestu
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Vyjádření dTestu
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení: