Společnost


Andrea Shop, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1819Nevyřízená reklamace - nekontaktní prodejce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2014, před 8 lety

Jana Šelepová

Znění stížnosti

Dne 10.12.2013 jsem si na internet.stránkách prodejce Andreashop.cz objednala kuch. robot zn. BOSCH MUM 54240 a to za částku 4.943,65 Kč. Za tři dny mi zboží bylo doručeno přepravní společností GLS, při převzetí jsem řidiči uhradila uvedenou částku. Po rozbalení jsem ale zjistila, že robot byl úplně zničený, kdy byla zcela uražena jeho horní část od části motorické a vypadalo to tak, jako kdyby si na obal někdo sedl či s tímto prudce udeřil. Zboží bylo fakticky nepoužitelné a zcela neopravitelné. Ihned jsem se snažila prodávajícího kontaktovat telefonicky na čísle uváděném na jeho stránkách, telefon však byl nedostupný. Následně jsem rozeslala celkem 5 e-mailů na všechna jejich oddělení (včetně reklamačního), rovněž uvedeno na jejich stránkách. Vše bohužel bezvýsledně, nikdo nereagoval. Dne 13.12.2013 jsem tedy odeslala (ČS Poštou - expres) poškozené zboží zpět prodejci do SR společně s dopisem, že odstupuji od kupní smlouvy a žádám o vrácení fin. částky na můj účet (poštovné činilo 417,- Kč). Dnes je 7. 1. 2014 a dosud se mi nikdo neozval, tedy nemám ani zboží, ani vrácenu fin. částku. Společnost je absolutně nekontaktní a já opravdu nevím, co mám dělat dále. Nejvíce mě mrzí, že to měl být vánoční dárek pro mou čerstvě vdanou dceru ale dopadlo to jak je shora popsáno. Za pomoc při vyřízení stížnosti Vám tímto předem děkuji a zůstávám s pozdravem, paní Jana z Krkonoš


Produkt

kuch. robot BOSCH MUM 54240, EAN: 4242002573311


Požadované řešení

preferuji odstoupení od kupní smlouvy a vrácení finanční částky na účet, tento společnosti samozřejmě sdělím v e-mailové komunikaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2014 10:41, před 8 lety

V případě, že zboží již přijde poškozené, odpovídá za poškození prodejce, i v případě, že bylo poškozeno při dopravě, kterou on obstaral. Platí i tzv. rozpor s kupní smlouvou, kde by musel prodejce prokázat, že zboží předal zákazníkovi v pořádku.
Je povinností prodejce kupujícího o vyřízení reklamace nebo odstoupení od kupní smlouvy informovat.
Vzhledem k tomu, že nyní má dle nám dostupných informací prodejce peníze i výrobek,jde o bezdůvodné obohacení prodejce.
Vzhledem k tomu, že prodejce není registrován v České republice, ale jiné zemi Evropské unie, doporučujeme pro efektivnější řešení případu kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:24, před 7 lety

Společnost Andrea Shop, s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.