Společnost


Helvetia Direct Marketing s.r.o.

Počet nahlášených stížností:140
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

94%
6%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#18245Odmítnutí stále se opakující dodávky produktu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2017, před 2 měsíci

Monika Raková

Znění stížnosti

Vážení,
po telefonickém hovoru jsem přijala nabídku léku od této společnosti na vyzkoušení a od toho okamžiku mi chodí pravidelně do schránky tento produkt o který nemám zájem.Dvakrát jsem toto již zaplatila složenkou v domnění,že tím je vše vyřízeno,ale bohužel jsem našla ve schránce další zásilku,kterou odmítám přijmout.Jak mám prosím postupovat,abych se této vlezlé firmy a jejích zásilek zbavila.Děkuji za pomoc Raková M.


Produkt

podpůrný produkt na klouby


Požadované řešení

nikdo mi neřekl,že se zavazuji toto odebírat,pouze vyzkoušet ano vyzkoušela,ale odebírat nadále odmítám.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2017 13:30, před 2 měsíci

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2017 14:41, před 2 měsíci

Dobrý den,

bohužel dle jména jsme Vás nenašli. Můžete nám prosím napsat Vaše zákaznické číslo, které naleznete na jakékoliv naší faktuře?

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke


Monika Raková

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.10.2017 16:21, před 2 měsíci

Hodnocení: