Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18299Žádost o zrušení profilu a vrácení automaticky stržené částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2017, před 6 lety

Pavel Vrba

Znění stížnosti

Dobrý den, na začátku září jsem se registroval u společnosti za 149,- kč co jsem byl ochoten investovat. Když jsem zjistil, že jde o nic nevypovídající a mě nepotřebnou službu, odhlásil jsem se a tuto službu již nadále nevyužívám. Ovšem společnost si dne 30.9.2017 bez mého vědomí sama odcizila peníze z mé karty. Zrušil jsem okamžitě možnost internetového bankovnictví na svém účtu a potřeboval bych vrátit částku, protože s prémiovým profilem na be2 nesouhlasím. Také byvh chtěl zrušit tento profil. Děkuji.


Požadované řešení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému