| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
91%
9%
Asi před 14ti dny se mi na prohlížeči Google Chrome objevilo cosi, co mi údajně skenovalo počítač. Za chvíli se ukázala zpráva, že v počítači je tolik a tolik virů a že během 15 vteřin, když nezaplatím, vymaže a zablokuje se mi mobil. Protože jsem na zkoumání, co to znamená neměl čas, zavřel jsem aplikaci a pustil to z hlavy. Včera při spuštění Googlu se to objevilo zas. Stejný text a pak nabídka, jestli chci odblokovat mobil.Protože jsem se z aplikací nemohl nic dělat, klikl jsem na odblokovat. Vzápětí mi přišla SMS, že mám zaplatit 99 Kč. Považuji to za nehoráznost, oni vlezou do mobilu, zablokují jej a pak za mne tahají peníze za otevření.
ComGate Payments, a.s. produkt Antivirus Jumbo
Firmu pokutovat a vedoucí zavřít.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.