Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 45 stížnostech.

#18385Zamitnuta reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2017, před 2 měsíci

Sylva Chiriacova

Znění stížnosti

Dobry den, v Electro Worldu uz nikdy nenakupuji! Dron v hodnote 3199.- fungoval 10 minut!!! A hadejte, jak dopadla reklamace? Uz pri sepisovani reklamacniho protokolu si pan v pardubicke prodejne nedelal hlavu. Kdyz jsem rekla, ze dron pochybne lital, kdyz se vznasel rovnou mi reklcituji "Tak to Vam urcite spadl" No takze ani jsem nedoufala, ze s takovou mi daji nezavadny dron! Samozrejme vse dopadlo podle meho ocekavani, volali mi, jestli budu chtit drona opravit ...za 850.- :) Zavadu jsem si zpusobila sama, spatnou manipulaci, a ze vsechno je mam v prilozenem navodu :) Reklamaci jsem si jeste nevyzvedla, udelam si svuj posudek,nevite ke komu mam poslat drona na posouzeni. Cela vec se mi vubec nezda, zadnym mechanickym manevrem neprosel a fungoval 10 minut a rozhodne ho nevyhodim do kose jenom kvuli Electro Worldu, ktery posledni dobou misto, aby reklamaci resil, tam vse zamita:)


Produkt

Dron Forever DR-300


Požadované řešení

Chtela bych doporucit, kde si mohu nechat udelat svuj posudek,


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 21:39, před měsícem

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Seznam soudních znalců je dohledatelný mimo jiné na webové adrese https://www.dtest.cz/soudni-znalci. Konkrétního soudního znalce však doporučit nemůžeme.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 14:39, před měsícem

Dobry den,
nakolko nie je nasim cielom ist do sporu so spotrbitelkou vo veci vybavenia záručnej reklamacie R000134588 a uplatnovat dokazovanie riadne a spravne vybavenej reklamacie od povodu vady az po zlucitelnost a nezlucitelnost s vadnou suciastkou, ktora bola vymenena aj napriek skutocnosti ze vada spotrebitelkou deklarovana nebola pricom sa vada nabijania nepotvrdila (opakovana vada), pristupujeme zo strany spoločnosti ElectroWorld k prozakaznickemu pristupu a vyzyvame spotrebitelku:
1. Dostavit sa na predajnu ElectroWorld Cestlice spolu s tovarom, s original predajnym dokladom a týmto emailom
2. Povereny zamestnanec predajne prevezme od spotrebiteľky vyššie uvedene a skontroluje samotny telefon (fyzycky stav, test funcknosti, kompletnost kde neziadame original obal)
3. Ak tovar bude splnat fyzycke a funckne parametre, tj. bez zavad a poskodenia (tak ako bol spotrbiteľkou prevzatý dna 16.5. 2017 a mam za to a je spravne ak tovar nebol dalej uzivany), v tom pripade pristupi spolocnost ElectroWorld k poziadavke „odstupenie od kupnej zmluvy“

Vyššie uvedené spoločnosť ElectroWorld oznamila spotrbitelke aj prostredníctvom ČOI vramci pokusu alternatívneho riesenia sporu.

ďakujem.

S pozdravom.
Mgr. Ingrid Weintragerová
manazer odd. reklamacii
ElectroWorld

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 07:46, před měsícem

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:47, před 22 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Sylva Chiriacova

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2017 21:02, před 6 dny

Bohuzel odpoved se neslucuje s prislusnou uvedenou reklamaci, zrejme se firma Electro world opet spletla jako u posouzeni reklamace a nedodani navodu k poutiti, ktere jsem odevzdala v celkovem prislusenstvi

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 04:53, před 6 dny

Jelikož se mezi stranami sporu nepodařilo nelézt smírné řešení sporu, stížnost uzavíráme. Spotřebitelka se svých práv může domáhat soudní cestou. Seznam advokátů je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati.