Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 45 stížnostech.

#18385Zamitnuta reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2017, před rokem

Sylva Chiriacova

Znění stížnosti

Dobry den, v Electro Worldu uz nikdy nenakupuji! Dron v hodnote 3199.- fungoval 10 minut!!! A hadejte, jak dopadla reklamace? Uz pri sepisovani reklamacniho protokolu si pan v pardubicke prodejne nedelal hlavu. Kdyz jsem rekla, ze dron pochybne lital, kdyz se vznasel rovnou mi reklcituji "Tak to Vam urcite spadl" No takze ani jsem nedoufala, ze s takovou mi daji nezavadny dron! Samozrejme vse dopadlo podle meho ocekavani, volali mi, jestli budu chtit drona opravit ...za 850.- :) Zavadu jsem si zpusobila sama, spatnou manipulaci, a ze vsechno je mam v prilozenem navodu :) Reklamaci jsem si jeste nevyzvedla, udelam si svuj posudek,nevite ke komu mam poslat drona na posouzeni. Cela vec se mi vubec nezda, zadnym mechanickym manevrem neprosel a fungoval 10 minut a rozhodne ho nevyhodim do kose jenom kvuli Electro Worldu, ktery posledni dobou misto, aby reklamaci resil, tam vse zamita:)


Produkt

Dron Forever DR-300


Požadované řešení

Chtela bych doporucit, kde si mohu nechat udelat svuj posudek,


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 21:39, před rokem

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Seznam soudních znalců je dohledatelný mimo jiné na webové adrese https://www.dtest.cz/soudni-znalci. Konkrétního soudního znalce však doporučit nemůžeme.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2017 14:39, před rokem

Dobry den,
nakolko nie je nasim cielom ist do sporu so spotrbitelkou vo veci vybavenia záručnej reklamacie R000134588 a uplatnovat dokazovanie riadne a spravne vybavenej reklamacie od povodu vady az po zlucitelnost a nezlucitelnost s vadnou suciastkou, ktora bola vymenena aj napriek skutocnosti ze vada spotrebitelkou deklarovana nebola pricom sa vada nabijania nepotvrdila (opakovana vada), pristupujeme zo strany spoločnosti ElectroWorld k prozakaznickemu pristupu a vyzyvame spotrebitelku:
1. Dostavit sa na predajnu ElectroWorld Cestlice spolu s tovarom, s original predajnym dokladom a týmto emailom
2. Povereny zamestnanec predajne prevezme od spotrebiteľky vyššie uvedene a skontroluje samotny telefon (fyzycky stav, test funcknosti, kompletnost kde neziadame original obal)
3. Ak tovar bude splnat fyzycke a funckne parametre, tj. bez zavad a poskodenia (tak ako bol spotrbiteľkou prevzatý dna 16.5. 2017 a mam za to a je spravne ak tovar nebol dalej uzivany), v tom pripade pristupi spolocnost ElectroWorld k poziadavke „odstupenie od kupnej zmluvy“

Vyššie uvedené spoločnosť ElectroWorld oznamila spotrbitelke aj prostredníctvom ČOI vramci pokusu alternatívneho riesenia sporu.

ďakujem.

S pozdravom.
Mgr. Ingrid Weintragerová
manazer odd. reklamacii
ElectroWorld

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2017 07:46, před rokem

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2017 07:47, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Sylva Chiriacova

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2017 21:02, před rokem

Bohuzel odpoved se neslucuje s prislusnou uvedenou reklamaci, zrejme se firma Electro world opet spletla jako u posouzeni reklamace a nedodani navodu k poutiti, ktere jsem odevzdala v celkovem prislusenstvi

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 04:53, před rokem

Jelikož se mezi stranami sporu nepodařilo nelézt smírné řešení sporu, stížnost uzavíráme. Spotřebitelka se svých práv může domáhat soudní cestou. Seznam advokátů je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati.