Společnost


JRC Czech a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18388Na faktuře po dodání výrobku je jiná cena než v uzavřené kupní smlouvě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2017, před 6 lety

Michal Mamica

Znění stížnosti

Jsem velice rozhořčen firmou JRC Czech a.s. přístupem k zákazníkovi. Dne 2. 7. 2017 5:13 jsem uzavřel přes internetový obchod JRC kupní smlouvu na zboží (objednávku č. 334259) - Nintendo Snes mini za celkovou částku 2890,- Kč. Dnes mi došlo oznámení, že mi budou doručovat balíček za částku 3499,- Kč což je v rozporu z kupní smlouvou. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit, což mě nikdo neinformoval, ani telefonicky, ani mailem! S takovým navýšením ceny bych nikdy nesouhlasil. Navíc je od výrobce doporučená cena jen 80 dolarů, což je u nich dražší o více, než 100%, což byla doporučená cena výrobcem!!!! Firmu JRC Czech a.s jsem vyzval, aby mi předložily důkaz o informování o změně ceny, ale bez odpovědi. Cítím se tímto obchodem být podveden! Mám veškerou emailovou komunikaci uvedeného obchodu, kde bohužel není jediná zmínka o změně ceny.


Produkt

Nintendo Classic Mini - Super Nintendo Entertainment System


Požadované řešení

ŽÁDÁM O DODÁNÍ ZBOŽÍ ZA PŮVODNÍ CENU PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému