Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18471Nedodaný balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 48 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2017, před 6 lety

Renata Julínková

Znění stížnosti

Dne 9. 9. jsem dostala informaci, že 10. 10. mi bude doručován balík do ruky DR0061005267C. Protože jsem věděla, že nebudu doma, na webové stránce www.zdocp.cz jsem požádala o uložení na poště 679 02 Rájec bez doručování. Dnes jsem si jej šla vyzvednout, ale pracovnice pošty mi sdělila, že tam balík nemá, že je údajně "někde v Brně" neví, co se stalo, a že s tím nemůže nic udělat. K čemu pak taková webová stránka je?


Požadované řešení

Okamžité doručení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému