| Počet nahlášených stížností: | 111 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Reklamace bot byla uznána, ale nebyly vráceny peníze,vnucena karta s nabitou částkou do téhož obchodu.Výměna za tu samou obuv nebyla možná,obuv stejná nebyla k dispozici.Boty byly zakoupeny v prodejně v Hradci Králové
Conv-5551645802095 za 1690,-kc
Dne 10.1.2014 byla reklamace na prodejně v Hradci Králové uznána.Chtěla jsem bud výměnu za tu samou obuv nebo vrátit peníze a místo toho mi byla vnucena karta do toho obchodu a na ní částka za boty.Bylo mi tvrzeno, že jiná možnost než si vybrat nějaké jiné zboží není.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy z důvodu neodstranitelné vady, má kupující nárok na vrácení peněz stejnou formou jakou bylo placeno, tedy i na vrácení peněz v hotovosti nebo na účet. Prodejce není oprávněn zákazníka zavazovat dalším nákupem.
Vyjádření dTestu
Společnost Foot Locker Czech Republic s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.