Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.10. prevzala ceska posta balik s dobirkou 719 korun, ktery mi chtela 11.10. dorucit. V informacni sms stalo, ze si muzu cas doruceni zmenit na jejich strankach, tak jsem tak ucinila. Zmenila jsem cas dodani na 12.10. a priobjednala jsem si k tomu sluzbu nocniho doruceni mezi 18-21 hodinou za priplatek 25 korun.
12.10. v 18:45 mi prisla sms, ze mi bude balik ten den dorucen, jak bylo objednano. O dve hodiny pozdeji ale prisla dalsi sms, ze mi balik z technickych duvodu ve sjednany termin nedoruci a budou me informovat o dalsim postupu.
Zadne informovani se neuskutecnilo a 13.10. mi vola v 16:00 postak, ze je pred barakem a dorucuje mi balik (bez jakehokoliv predchoziho informovani, ze by mi mel byt balik dorucovan). Nastesti to byl rozumny clovek, se kterym se dalo domluvit, a pockal na me s dorucenim hodinku nez se vratim z prace. V 16:55 jsem dorazila, postak mi dal balik a pozadoval po me 744 korun (719 byla cena dobirky + 25 korun cena nocniho doruceni, ktere melo byt predchozi den a vubec se nekonalo).
Byla jsem tedy nucena zaplatit za sluzbu, kterou jsem si sice objednala, ale nedostala jsem ji.
Vraceni penez za sluzbu, kterou jsem nedostala. Srovnani si systemu tak, aby se to uz neopakovalo a sluzby neuskutecnene nebyly zakaznikum uctovany.
|
Tweet |