| Počet nahlášených stížností: | 658 |
| Z toho za letošní rok: | 13 |
| Stále v řešení: | 0 |
15%
85%
Dobrý den.
Máme tady u nás velice špatný signál,ráda bych věděla jestli se to dá zlepšit jinak jsme nuceni vrátit se zpět k jinému operátorovi.Děkuji za odpověd s pozdravem Novotná
Ctěla bych vědět jestli je nějaké řešení tohoto problému Děkuji
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud nedostatečný signál způsobuje nemožnost plnění či způsobuje, že služba nemůže být využívána dle smlouvy, měl by spotřebitel nárok na přiměřenou slevu, případně na odstoupení od smlouvy.
Vyjádření dTestu
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.