| Počet nahlášených stížností: | 258 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
85%
15%
#18697Odstoupení od smlouvy
Dobrý den, včera 19.10.2017 jsem obdržel Váš uvítací balíček dle telefonické dohody, ale žádám o odstoupení od smlouvy a především o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
Hned včera jsem Vám telefonoval a paní mi sdělila, že mi pošlete dopis o zrušení. Přesto jsem ještě pro jistotu odeslal dnes 20.10.2017 doporučeně zpět nerozdělaný uvítací balíček a písemné odstoupení od smlouvy.
Doufám, že bude mojí žádosti vyhověno, s pozdravem Václav Mrkvička.
Žádám o odstoupení od smlouvy a vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Tento den je odstoupení od smlouvy účinné a smlouva se ruší od počátku. Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
požádáme Vás o zákaznické číslo. Nicméně pokud jste kontaktoval zákaznický servis a operátor Vám potvrdil ukončení odběru a potvrzení dopisem, jistě tomu tak je.
Není potřeba řešit tuto záležitost zde na stěžovatelském portále. Zasílání může zákazník ukončit telefonicky, dopisem, emailem, nebo SMS.
Děkujeme
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji za informaci, nicméně jsem dodnes neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.
Dobrý den,
požádáme Vás o zákaznické číslo.
Děkujeme
Hezký den
Dobrý den, bohužel nemůžu klientské číslo dohledat. Předpokládám ale, že podle mého jména a adresy můžete ve Vaší databázi klientské číslo dohledat.
Václav Mrkvička
Hradištní 1190
Chrudim 53705
Stále jsem neobdržel písemné odstoupení od smlouvy.
Dobrý den,
potvrzuji výmaz Vašich údajů z databáze pro marketingové účely. Dále u Vás evidujeme přeplatek 179 Kč. Poslední zásilku jste totiž uhradil a vrátil ji zpět. Požádáme Vás o číslo účtu na které můžeme částku zaslat.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den, děkuji za vyřízení. Nerad bych zde zveřejňoval číslo účtu, proto bych Vás poprosil o e-mailovou adresu, kam Vám číslo zašlu. Děkuji za pochopení.
Dobrý den,
email: info.cz@helvetia-dm.com
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: