| Počet nahlášených stížností: | 391 |
| Z toho za letošní rok: | 10 |
| Stále v řešení: | 1 |
91%
9%
Dobrý den dnes jsem si prohlížel facebook a s ničeho nic mi přišla s správa od čísla 90309 /předplatné na týden
pošli ano pro ger ( žádné ano jsem neposílal ! )
Bez mého vědomí se odeslali 3 sms o kterých nevím , takže pravděbodobně nějaký vir ..co jsem zjistoval na t - mobile
V zápětí přišla druhá sms od čísla 90309099 , že pro zrušení mám poslat stop
což jsem udělal aby se mi nestahoval kredit a odepsali
( thank you for your subscription )
Děkujeme za předplatné , které chci ukončit
Nejsem si vědom , že jsem něco takového posílal ! .. podle internetu jsem narazil na vám comgate.cz , že to číslo patří vám
Bohužel jsem se i na vás informoval a hodně lidem se to stalo a psali na vás kontakt
Také jsem byl informovaný na t - mobile prodejně , že byly odeslány 3 sms . , které já nevidím .
Takže vás prosím o zrušení k telefonnímu číslu
732 135 425 ať mi už ty vaše zprávy nechodí opravdu si nejsem vědom , že jsem vám to posílal !
Děkuji
Lukáš .
COMGATE
Okamžité zrušení
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.