Společnost


Tomancová Iva

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1878Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 10 lety

Hana Kozáková

Znění stížnosti

Dne 10.12.2013 jsem na stránkách hport.cz s pomocí voucheru ze slevového portálu nakupvakci.cz zadala objednávku č.14053. Dne 18.12.2013 jsem dostala informaci o kompletním zaplacení a vyřizování objednávky s infem, že objednávky uskutečněné po 5.12.2013 se budou odesílat až v Novém roce. Na svých stránkách mají pro zákazníky další info a to, že tyto zakázky budou odeslané v týdnu od 6.1.2014, tento týden je již za námi a další informace o postupu nepřicházejí. Reakce na mé dotazy emailem je formou automaticky odeslané odpovědi, zřejmě všem zákazníkům a na infolinku 723786314, na kterou se mám možnost dovolat v čase 8-10 hod. ve všedních dnech, se nedovolám, protože po krátkém vyzvánění obsazeného tónu vyzvánění utichne. Tímto začínám mít pocit, že se jedná o podvod, protože komunikace ze strany internetového obchodu není žádná konkrétní, která by podala informaci o stavu zakázky. V době objednání byly samolepky dostupné, nyní uvádějí na stránkách nedostupnost zboží.


Produkt

Samolepky na zeď : Flowerball black (kód SD083) + 1x tubus (kód TP-001)


Požadované řešení

V tomto případě žádám o navrácení uhrazené částky 141 ,- a zaplaceného uplatněného voucheru 199,-. Celkem tedy 340,-


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému