Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18791Zaslání vypovězení VIP smlouvy - bezúspěšně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 6 lety

Josef Švub

Znění stížnosti

Dne 22.10.2017 jsem si objednal měsíční prémiové členství na portálu www.b2.cz. O prodloužení členství jsem neměl zájem, protože jsem službu nevyužíval.

Společnost jsem kontaktoval, ale neúspěšně. Na emaily nereaguje a při snaze poslat fax z pošty jsem byl též neúspěšný, hlásilo to neustále obsazovací tón.
Po zaslání emailu (email jsem zaslal na zakaznickyservis@be2.cz a collections@be2.com) mi odepsal pouze robot a to, že odpověď bych měl dodržet do 48 hodin. Samozřejmě mi nikdo neodpověděl a čas běží. Byl bych nerad, kdyby mi neoprávněně strhli částku 2*** kč. Obracím na Vás s prosbou, protože nevím jak pokračovat dále. Budu Vám vděčný za pomoc.


Požadované řešení

Požaduji, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému