Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.10.2017 jsem si objednal měsíční prémiové členství na portálu www.b2.cz. O prodloužení členství jsem neměl zájem, protože jsem službu nevyužíval.
Společnost jsem kontaktoval, ale neúspěšně. Na emaily nereaguje a při snaze poslat fax z pošty jsem byl též neúspěšný, hlásilo to neustále obsazovací tón.
Po zaslání emailu (email jsem zaslal na zakaznickyservis@be2.cz a collections@be2.com) mi odepsal pouze robot a to, že odpověď bych měl dodržet do 48 hodin. Samozřejmě mi nikdo neodpověděl a čas běží. Byl bych nerad, kdyby mi neoprávněně strhli částku 2*** kč. Obracím na Vás s prosbou, protože nevím jak pokračovat dále. Budu Vám vděčný za pomoc.
Požaduji, aby bylo s okamžitou platností v souladu s obchodními podmínkami zrušeno Prémiové (V.I.P.) členství + kompletně zrušený účet a vymazány veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z databáze.
|
Tweet |