Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#18817Vyřizování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před 6 lety

David Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den,
Před cca čtrnácti dny (omlouvám se, až nyní jsem se dostal k sepsání celého případu) jsem vás prosil telefonicky o radu.
Dovolte mi, abych nastínil příběh mého kamaráda Ukrajince, který se na mne obrátil o pomoc.
Příběh začíná v únoru tohoto roku, když si kamarád koupil v CZC počítač (A já notebook), počítač, který mu technik v prodejně Czech Computer (v prodejně Háje) sestavil dle jeho požadavků.
Několik měsíců byl provoz stolního počítače v pořádku a od jisté doby (viz doklady v příloze) se objevil problém v používání tiskárny.
Protože má kamarád kromě stolního počítače ještě funkční notebook a tiskárna s tímto notebookem komunikuje bez problémů, odvezl stolní počítač do Czech Computeru k reklamaci. Při první návštěvě kamaráda v reklamačním oddělení technik Czech Computeru NEVYZVAL kamaráda ke sdělení konkrétního typu, či samotnému dodání tiskárny, reklamovaný počítač do servisu převzal.
Po výzvě k vyzvednutí počítače ze servisu byl kamarádovi předán počítač bez předvedení, pouze s potvrzením, že je údajně v pořádku a že je závada odstraněna.
A tak kamarád odvezl počítač zpět domů, kde po připojení tiskárny zjistil, že závada stále trvá, nebyla odstraněna a tiskárnu počítač po jejím připojení stále nevidí. Odvezl tedy opět z domova (podotýkám, že kamarád bydlí v Holešovicích) do servisu na Hájích počítač k opětovné - tedy již DRUHÉ reklamaci STEJNÉ ZÁVADY - tedy reklamaci neprovedeného servisního zásahu. Ani při tomto, již druhém předání počítače do servisu za účelem odstranění identické, stále trvající závady nebyl technikem vznesen dotaz, o jakou tiskárnu se jedná, natož aby požadoval její dodání k otestování s pc. Součástí servisní opravy - vlastně reklamace opravy bylo též domluveno úplné přeinstalování systému windows. Tím se měly odstranit případné chyby v nastavení komunikace s tiskárnou. V předávacím protokolu při převzetí zpět technik v protokolu poukázal na nainstalované dva antivirové programy, které byly údajně - dle technika - důvodem nefunkčnosti tiskárny. Tyto nainstalované antivirové programy byly zmíněny i v následném předávacím protokolu zákazníkovi přes to, že bylo minule součástí servisního zásahu přeinstalování Windows a tedy v tom případě žádné antivirové programy nemohly v počítači zůstat... Podotýkám, že antivir "Avast!" byl technikem, který stavěl počítač na základě požadavků kamaráda nainstaloval svévolně, nebyl součástí objednávky. v momentě, kdy kamarád nahrál na pc požadovaný, jím vybraný antivir, Avast sice neodebral z pc, ale deaktivoval jeho veškeré funkce. Celou dobu používání pc až do výskytu popisované závady - nekomunikace s tiskárnou - byl pc v naprostém pořádku a plně funkční.
A tak po opětovném, již druhém odvezení pc zpět domů kamarád opět zjistil, že závada nadále trvá.
Všimněte si, prosím, že je tato v pořadí již třetí oprava (stejně tak i ostatní reklamace původní závady) vedena firmou Czech Computer a evidována jako samostatná oprava, nikoli jako následná, již kolikerá reklamace té první opravy.

Při TŘETÍ výzvě k vyzvednutí reklamovaného pc mne teprve kamarád požádal o pomoc, abych s ním do prodejny Czech Computer na Hájích zajel a konečně převzal ze servisu počítač plně funkční.
Odjeli jsme tam i s jeho tiskárnou, aby nám mohl technik na místě v prodejně, či servisu demonstrovat plnou funkčnost komunikace s tiskárnou. Po více jak hodinové debatě na téma možnosti vyzkoušení počítače s prodejcem a následně i s vedoucím prodejny nám bylo řečeno, že technik nemá čas á má spoustu práce a navíc - až nakonec naší debaty - nám sdělil, že technikovi za 5 minut končí pracovní doba a odchází domů. V průběhu této debaty, která trvala možná hodinu a půl, nám nabízeli zakoupení servisního balíčku a v tom případě by se nám věnovali do 15 minut. Protože se jedná o reklamaci - v podstatě několikanásobnou reklamaci (!) zboží, které bylo u nich sestaveno a zakoupeno v únoru tohoto roku a je na něj stále platná záruční doba dle zákona v trvání dvou let, tento balíček jsme odmítli.
Až můj podnět přivézt a vyzkoušet pc s konkrétní tiskárnou zaujal vedoucího prodejny natolik, že trval na ponechání tiskárny v prodejně s tím, že oni jí v servisu - ovšem bez naší přítomnosti (!) vyzkouší se servisovaným počítačem.
Je s podivem, že bez naší přítomnosti a to i přesto, že ještě v únoru, když jsme s kamarádem přejímali oba zakoupené počítače a ladili s technikem jejich konfiguraci, byl v tu dobu servis dostupný fyzicky i pro zákazníka, nyní je dle jejích interních pokynů - nesdělili kterých - servisní oddělení pro zákazníka nedostupné...
Z důvodu zklidnění celé situace jsme nakonec přistoupili k předání tiskárny a odjeli domů v naději, že až nás vyzvou k převzetí počítače a tiskárny, bude možné vše u nich před vyzvednutím zkontrolovat, že je vše funkční.

Protože jsme v prodejně hovořili i s vedoucím prodejny, zavolal jsem v mezidobí na cool centrum ohledně kontaktu na management CZC. Na moji žádost se se mnou následně spojila vedoucí cool centra, vyslechla moji stížnost a přislíbila, že s vedoucím provozovny promluví a doporučí mu nám vyjít vstříc.

Jak velké však bylo naše rozčarování určitě pochopíte z následujícího chodu událostí.
Po výzvě k odebrání počítače a tiskárny jsme chtěli od vedouciho prodejny předvést plnou funkčnost přebírané techniky. Vedoucí nám však s úšklebkem sdělil, že nelze na prodejně vyzkoušet funkčnost zařízení, protože jsme si NEPRIVEZLI žádný monitor, myš, ani klávesnici ... ! ! !

To už byla opravdu silná káva.

Nalézali jsme se v prodejně, kde tyto všechny vyjmenované komponenty nabízejí k prodeji a dokonce je tam mají rozbalené a vystavené, nejen to, ale navíc mají ještě jedno servisní pracoviště přímo v prodejně, nikoli pouze v servisní místnosti, kam nás předtím nechtěli pustit. Takže možností, jak uspokojit naše požadavky bylo dostatek. Navíc v protokolu od tiskárny jejich technik popisuje stav inkoustových náplní - že jsou potřeba dvě z nich vyměnit - že dochází barva, a že je také nutné provést čištění tiskové hlavy. Přitom žádné takové pokyny, které by vedly k testování samotné tiskárny nebyly předmětem servisní smlouvy, tiskárna jim byla předána do servisu pouze a jenom za účelem instalace potřebných ovladačů do již po několikáté servisovaného pc a následné kontroly funkčnosti komunikace s tiskárnou.

Stručně řečeno - odmitli předvedení - (dle jejich opětovného tvrzení, na které, jak jsme v předchozích případech zjistili, není spoleh) - funkčního pc před a i po jeho vyzvednutí ze servisu. Navíc - podle mnou vysledovaných praktik (patrné z protokolů) je totiž při vyzvednutí opraveného zařízení konkrétní ta která reklamace uzavřena s tím, že zákazník přebírá servisované zařízení V POŘÁDKU A PLNĚ FUNKČNÍ ! ! ! Museli bychom si v případě vyzkoušení navíc dle jejich požadavků (odmítli zapůjčit potřebné komponenty) u nich koupit monitor, myš a klávesnici... Není vyloučeno, že by nám možná ani neumožnili pripojit pc a tiskárnu do zásuvky 220V. ...

Počítač s tiskárnou jsme tedy z důvodu odepření demonstrace funkčnosti ze servisu zatím nepřevzali.


Produkt

Počítačová sestava


Požadované řešení

Oprava případně odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému