Společnost


Lavaggio affario s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#18818Zaplatena objednavka - nedodane zbozi, odstupenie od zmluvy ale penize nevratene

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2017, před rokem

Jakub Petro

Znění stížnosti

Dobry den,

16.08.2017 som objednal zbozi z tejto firmy v celkovej hodnote 3346Kc. 21.8. firma obdrzala tuto sumu bankovym prevodom a 22.8. som obdrzal potvrdenie o vyrizeni objednavky: "Zásilka bude odeslána nejpozději do 5-7prac. dní od příjetí platby."

- 6.9., cili po 16 dnoch som sa zacal dozadovat, preco som neobdrzal ziadnu zasielku ani podacie cislo ani informaciu, ze niekde nastal (udajny) problem. Bolo mi slubene, ze mi zavolaju/napisu a daju vediet, kde je problem. Udajne prepravca poskodil moju objednavku, avsak nikdy mi spolocnost nebola schopna zdelit podacie/objednavko cislo mojho balika u firmi IN-TIME. Zrejme preto, ze nikdy ziadna objednavka ani nebola zaslana.

Nasledovalo nekonecne, 6 tyzdnove obdobie urgencii, prosieb a podobne, dostalo sa mi nekonecne vela slubov, odkladov, ale i 13 denne ignoracia na moje maily, nacoz som 27.9. ziadal, ze ak nie su schopni dodrzat expedovanie objednavky v dohodnutom termine, odstupujem od zmluvy a pozadujem vratenie penazi. Nasledovali dalsie a dalsie prodlevy jak v komunikacii, tak v akejkolvek ochote problem riesit. Spolocnost sama v komunikacii priznala, ze 10.10. povazaovala moju staznost ako definitivne odstupenie od zmluvy. Co je 15 dni od tohoto data, nasledoval klasicky slub z 16.10.:

"Za poškozenou zásilku nemůžeme, nabídli jsme odeslání o 2 dny později jinou přepravní společností, to jste již nechtěl akceptovat, což chápeme. Tudíž jsme to pochopili jako odstoupení od smlouvy. Platby za storno objednávek odesíláme do 14 prac. dní od avizovaného storna. Mohli bychom také počkat na dořešení reklamace poškozené zásilky což je 30dní, ale toto neděláme. Platba Vám bude odeslána ve středu."

Platba dodnes samozrejme nedorazila, je tomu dalsich 7 dni od slubu, cim za predajca dopustil porusenia obchodnych podmienok s povinnostou uhradit plnu vysku sumy 3346Kc na moj ucet podla znenia zakona § 1978 občanského zákoníku odstupenia od kupnej zmluvy.

Jednanie spolocnosti tymto povazujem za neprofesionalne a zaroven podvodne. Pokial naprava nebude zjednana okamzite, firmu podstupim COI a na konatelku spolocnosti podam trestne oznamenie za podvod na PCR.

Veskere zmienene fakty i kompletnu mailovu komunikaciu viem samozrejme dolozit spolocne s potvrdenim platby bankovym prikazom.

Hezky den prajem.


Produkt

Nakup pracich prostriedkov v celkovej hodnote 3346Kc zo stranok www.drogeriezdovozu.cz


Požadované řešení

Po vyse 2 mesacnej dobe cakania na svoju neobdrzanu objednavku a podozrenie z podvodneho jednania, pozadujem vratenie plnej sumy v ramci odstupenia podla zakona §1978.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2017 13:59, před rokem

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.