Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#18824Neodpovídající plnění - vyhýbání se odpovědnosti - vtipné vyřešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2017, před 6 lety

Petr Pokorný

Znění stížnosti

K narozeninám jsem od přítelkyně obdržel voucher na "Romantika v Mariánkách s polopenzí a procedurami" **** Hotel Morris.

Celý pobyt byl až na světlé vyjímky katastrofa. Proto jsme sepsali konkrétní reklamaci tohoto pobytu hned v den návratu (kopii e-mailu rád zašlu).

Zástupce slevomatu působil ochotně, že se celou věcí se bude zabývat. 10 dní se nic nedělo, takže jsme se připomněli.

K našemu údivu se najednou celá reklamace vyřešila do druhého dne připsáním 600 kreditů (platných 6 týdnů) na náš účet na Slevomatu. Cena pobytu byla 4890 Kč. Odkaz na podmínky refundace posílají až v době, kdy je není možné aplikovat. Vyviňují se jako zprostředkovatelé, smlouvu jsme neuzavřeli s nimi, odeslane penize pres ne jen prochazeji... A další fráze podobného typu. Fakturu za voucher nám do dnešního dne nikdo nezaslal.

S vyřešením reklamace v této podobě nesouhlasíme, zaslali jsme podnět k vymazání připsaných kreditů, a jako spotřebitelé se cítíme poškozeni klamavou nabídkou. Slevomat neprojevil zájem se tím vůbec zabývat i když v našem termínu pobytu se objevili v hodnocení pobytu popisy stejných závad. Prokazatelně se nejedná o náhodu.

Jsme otevřeni rozumnému a korektnímu návrhu řešení reklamace.


Produkt

Romantika v Mariánkách s procedurami a polopenzí


Požadované řešení

Poměrná finanční kompenzace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému