Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
K narozeninám jsem od přítelkyně obdržel voucher na "Romantika v Mariánkách s polopenzí a procedurami" **** Hotel Morris.
Celý pobyt byl až na světlé vyjímky katastrofa. Proto jsme sepsali konkrétní reklamaci tohoto pobytu hned v den návratu (kopii e-mailu rád zašlu).
Zástupce slevomatu působil ochotně, že se celou věcí se bude zabývat. 10 dní se nic nedělo, takže jsme se připomněli.
K našemu údivu se najednou celá reklamace vyřešila do druhého dne připsáním 600 kreditů (platných 6 týdnů) na náš účet na Slevomatu. Cena pobytu byla 4890 Kč. Odkaz na podmínky refundace posílají až v době, kdy je není možné aplikovat. Vyviňují se jako zprostředkovatelé, smlouvu jsme neuzavřeli s nimi, odeslane penize pres ne jen prochazeji... A další fráze podobného typu. Fakturu za voucher nám do dnešního dne nikdo nezaslal.
S vyřešením reklamace v této podobě nesouhlasíme, zaslali jsme podnět k vymazání připsaných kreditů, a jako spotřebitelé se cítíme poškozeni klamavou nabídkou. Slevomat neprojevil zájem se tím vůbec zabývat i když v našem termínu pobytu se objevili v hodnocení pobytu popisy stejných závad. Prokazatelně se nejedná o náhodu.
Jsme otevřeni rozumnému a korektnímu návrhu řešení reklamace.
Romantika v Mariánkách s procedurami a polopenzí
Poměrná finanční kompenzace
|
Tweet |