| Počet nahlášených stížností: | 2801 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 4 |
71%
29%
Dne 24.09.2017, jsem si aktivovala VIP členství, ale to jsem netušila, že se zrušení budou takové problémy. Poslala jsem již několik emailů na zakaznickyservis@be2.cz a nikdo mi doposud neodpověděl. Dnes jsem zaslala podepsanou výpověď a stále nikdo nereaguje.
Dne 29.10.2017 si strhli platbu z mého účtu, ke které mi nepřišla ani účtenka ani upozornění, že by měla být stržena.Sice mají v podmínkách uvedeno, že platba bude stržena, ale nevystavit doklad je přece trestné, kde si ty platby evidují, když nevystavují účtenky.
Celé jednání této společnosti je podvodné a já žádám o okamžité ukončení VIP členství, zrušení celého profilu a hlavně navrácení alespoň poměrné části platby to by mělo být k denešnímu dni asi 2022Kč.
Seznam Be2
žádám o okamžité ukončení VIP členství, zrušení celého profilu a hlavně navrácení alespoň poměrné části platby to by mělo být k denešnímu dni asi 2022Kč.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YOAHOO68
Přejeme Vám dobrý den, paní Bielčiková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na Potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby..
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
.............................................................
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 27/01/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Já nechci aby bylo moje VIP členství platné chci to ukončit ihned a vrátit poměrnou část peněz.
Službu již využívat nechci!
Neposlali jste ani fakturu a tím beru platbu za podvodnou. Užívám tuto službu v České republice a zde je povinností vystavit platný doklad EET.
Dále u objednávky máte uvedeno, že do 14 dnů mohu nesouhlasit s platbou.
Protože jste nedodrželi podmínky, jaké uvádíte chci chci vrátí peníze.
Vaše služby jsou podvodné a jedná se o klamání spotřebitele.Vaše nekorektní postupy budu dále řešit přes evropského spotřebitele a postoupím k řešením i dalším organizacím.Jestliže o něco nemám zájem mám právo to do 14ti dnů vrátit i po zaplacení a dostanu zpět peníze. První měsíc u vás pouze zkušební doba takže oficiální zahájení považuji to co jste mi teď strhli. Pokud smlouva běží jen pár dní tak chci vrátit zbytek peněz. A upřímně sami víte, že u soudu nemáte šanci okradených lidí je spousty.
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.