Počet nahlášených stížností: | 220 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 21. 10. 2017 jsme se s vámi vraceli z dovolené v Hurgadě. Na let QS 1235 nám byla přidělena místa 14 F a 14 E. Tato sedadla jsou přímo před nouzovým východem z letadla a proto nebylo možné po celou dobu letu tato sedadla sklopit do comfortní polohy. Na tuto skutečnost jsme nebyli předem ani poté upozorněni. Skutečnost nám byla vysvětlena až ve chvíli, kdy jsme tato sedadla chtěli použít. Nebylo možné nás přesadit a nebyla nám nabídnuta žádná kompenzace. Celý let jsme tedy strávili skrčeni v naprosto odlišných podmínkách od ostatních klientů a to i přes skutečnost, že jsme se poctivě k odbavení dostavili mezi prvními.
Dle směrnic EU máme nárok na poměrně vysoké odškodné od letecké společnosti. Vzhledem k tomu, že celý zájezd včetně samotného letu spadá do smlouvy s EXIM TOURS a. s. obracím se tudíž na vás k vyřízení této reklamace.
Dejte mi prosím vědět následující kroky,
S přáním hezkého dne
MgA. Tereza Hájková PhD.
QS 1235 přidělena místa 14 F a 14 E
Adekvátní kompenzace dle směrnic EU
|
Tweet |