Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:367
Z toho za letošní rok:207
Stále v řešení:97
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 102 stížnostech.

#19004Zrušení V.I.P členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2017, před 14 dny

Luděk Helešic

Znění stížnosti

Dobrý večer,dnes 3.11.2017 jsem si založil profil uživatele na seznamce Academic Singel společnosti be2.Po zjištění že se jedná o podvod (falešné profili atd) a velkém množství negativnich recenzí chci okamžitě odstoupit od smlouvy. Psal jsem meil na jejich stránky s žádostí o odstoupení od smlouvy a žádná odpověď mi nedošla.
Bohužel až teď se dovidam že mi do budoucna automaticky ztrhou z účtu další peníze bez mého souhlasu v řádu několika tisíc.
Prosím vás o pomoc,jak zrušit smlouvu která platí jen pár hodin a zabránit tak dalším finančním výdajum.?


Produkt

Seznamka Academic singel společnosti be2


Požadované řešení

Zrušení V.I.P členství a celého profilu,včetně všech mojich osobních údajů. A navrácení 151kč na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 15:16, před 11 dny

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 14:24, před 9 dny

Přejeme Vám dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce Academic singles registrovali,

velice Vám děkujeme.


Luděk Helešic

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.11.2017 15:38, před 9 dny

Můj meil je Helda.luda@seznam.cz psal jsem vám z něho žádost okamžitého zrušení mého profilu a zastavení jakéhokoliv strhavani peněz z mého účtu na vasi mailovou adresu. Navíc jste mi už včera na můj meil odpověděli,že je vše kladně vyřízené. Jak právě zjišťuji,tak tomu bohužel stále není. Proto nechápu proč se mě ptáte na můj meil.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2017 15:55, před 8 dny

ID: KWIVPO58


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že stížnosti na stránce dTest nejsou spravované Zákaznickým centrem Academic singles a v rámci své stížnosti na dTest jste neuvedli informace, na základě kterých by Váš profil bylo možné v databázi AS dohledat.

Dle možnosti prosím specifikujte text svého komentáře: ''Jak právě zjišťuji,tak tomu bohužel stále není'', abychom Vám mohli být nápomocni,

děkujeme Vám.


Luděk Helešic

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.11.2017 10:28, před 8 dny

Můj meil je Helda.luda@seznam.cz Jak jsem psal už dříve,poslali jste mi meil z vašeho zákaznického centra,že moje žádost o zrušení mého profilu a zastavení jakéhokoliv strhavani peněz z mého účtu byla kladně vyřízena.
Vzhledem k tomu,že zde na stránkách dTestu mě informujeme o tom že nemáte můj meil,tudíž nemůžete zrušit můj profil a za
stavit strhavani peněz,považuji můj požadavek jako STÁLE jako nevirizeny.
Rád bych tedy věděl jak to tedy je s mojí žádostí nyní,protože se v tom již přestávám orientovat.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 12:39, před 4 dny

ID: KWIVPO58


Dobrý den.

Zákaznické centrum mělo - na základě skutečnosti, že bylo kontaktované přímo prostřednictvím emailové adresy, pod kterou jste se na stránce Academic singles zaregistroval - možnost Váš profil identifikovat a prodlužování Vašeho VIP členství zrušit.

Tímto Vám opětovně potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo zrušené.


Luděk Helešic

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.11.2017 13:08, před 4 dny

Hodnocení: