Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
vzhledem k tomu, že jsem si kdysi od Vás objendala přípravek, který slouží jako doplněk stravy na klouby - bohužel už si nevzpomínám jaký,protože jsem do dnešního dne žádný jiný neobdržela, přesto jsem dnes, tj. 8.11.2017 na výhružné sms zprávy a monitorovaný hovor od společnosti Creditexpress Vámi požadovanou částku 1.554,-Kč pod VS 269595 uhradila. V žádném případě si nepřeji být nadále Vámi kontaktována a ruším veškeré zasílání Vašich produktů, letáků, apod.
Jsem neuvěřitelně zklamaná. Ještě jsem se s tímto jednáním nesetkala.
S pozdravem
Sedláčková Zuzana
Nemohu nic o produktu sdělit, když mi nebyl zasílán každých 20 dní, jak bylo telefonicky domluveno. Přesto jsem upomínku dne 8.11.uhradila.
NEPŘEJI SI NIC ZASÍLAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOUFÁM, ŽE UŽ MI NEBUDOU CHODIT SMS ZPRÁVY, KTERÉ MĚ OBTĚŽUJÍ.
DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
|
Tweet |