Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19095Nutná úhrada za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2017, před 6 lety

Zuzana Sedláčková

Znění stížnosti

Vážení,

vzhledem k tomu, že jsem si kdysi od Vás objendala přípravek, který slouží jako doplněk stravy na klouby - bohužel už si nevzpomínám jaký,protože jsem do dnešního dne žádný jiný neobdržela, přesto jsem dnes, tj. 8.11.2017 na výhružné sms zprávy a monitorovaný hovor od společnosti Creditexpress Vámi požadovanou částku 1.554,-Kč pod VS 269595 uhradila. V žádném případě si nepřeji být nadále Vámi kontaktována a ruším veškeré zasílání Vašich produktů, letáků, apod.
Jsem neuvěřitelně zklamaná. Ještě jsem se s tímto jednáním nesetkala.

S pozdravem

Sedláčková Zuzana


Produkt

Nemohu nic o produktu sdělit, když mi nebyl zasílán každých 20 dní, jak bylo telefonicky domluveno. Přesto jsem upomínku dne 8.11.uhradila.


Požadované řešení

NEPŘEJI SI NIC ZASÍLAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOUFÁM, ŽE UŽ MI NEBUDOU CHODIT SMS ZPRÁVY, KTERÉ MĚ OBTĚŽUJÍ.
DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému