Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
V září 2017 jsem doplatil leasing automobilu, jehož podmínkou bylo i havarijní pojištění. S produktem jsem ale byl spokojen, a tak jsem se informoval na call centru společnosti Allianz, zda lze ve smlouvě pokračovat. Operátorka sdělila, že pokračovat nelze a že se změnou vlastníka zaniká i současná smlouva a je třeba uzavřít smlouvu novou. Nechal jsem si zpracovat cenové nabídky od různých společností a nakonec jsem podepsal novou smlouvu s konkurenční ČSOB. Operátorka mi také sdělila, že smlouvu mohu zrušit já nebo původní vlastník vozidla a to Essox s.r.o.. Jelikož jsem chtěl mít jistotu, že vše proběhne včas, rozhodl jsem se starou smlouvu ukončit sám a to přímo na pobočce. Pojištovacímu agentovi jsem předložil velký TP, kde bylo jasně vidět, ke kterému dni proběhla změna vlastníka vozidla. Sepsali jsme tedy žádost o ukončení pojištění a s dobrým pocitem jsem odcházel domů. Ku mému velkému překvapení mi do necelých dvou měsíců přišel dopis, že společnost Allianz mi pojistku vypoví až k říjnu 2018 a že již nyní dlužím za splátku pojistného. Prý jsem smlouvu nestihl ukončit v jakémsi šestinedělí. Se změnou vlastníka je však smlova neplatná a pojištovna v případě nehody odmítne uhradit jakékoliv pojistné plnění. Platit za pojistku však vyžaduje.
Havarijní pojištění
Zrušení smlouvy k datu sepsání žádosti o zrušení.
|
Tweet |