Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1295
Z toho za letošní rok:855
Stále v řešení:191
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 358 stížnostech.

#19117Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2017, před 12 měsíci

Jan Šulc

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě přečtení stížností na společnost be2 bych zrušil prémiové členství. Před týdnem jsem si zakoupil měsíční zkušební členství a rád bych ho zrušil bez automatického prodloužení na 3 měsíce a automatického strhnutí částky 2247 Kč z mého účtu.

Na internetových stránkách provozovatele seznamky se píše, že jediná možnost zrušení prémiového členství je napsání dopisu na adresu:


be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko

což mi přijde jako dost podezřelá praktika. Prémiové členství nelze vypovědět přes webové stránky seznamky.

Děkuji
Jan Šulc


Produkt

Seznamka AcademicSingles


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového členství a smazání profilu bez nutnosti psát dopis na korespondenční adresu. Případě řešit PRÁVNÍ CESTOU.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 08:34, před 12 měsíci

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2017 15:12, před 12 měsíci

ID: GMN7DC34


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 02/12/2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".


Jan Šulc

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2017 07:20, před 11 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za spolupráci. Výborná služba. Pro jistotu jsem raději zaslal i výpověď poštou na korespondenční adresu, přišel mi i email, že prémiové členství skončí ke 2.12. bez dalších poplatků a prodlužování.