Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:367
Z toho za letošní rok:207
Stále v řešení:97
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 102 stížnostech.

#19117Zrušení VIP členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2017, před 9 dny

Jan Šulc

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě přečtení stížností na společnost be2 bych zrušil prémiové členství. Před týdnem jsem si zakoupil měsíční zkušební členství a rád bych ho zrušil bez automatického prodloužení na 3 měsíce a automatického strhnutí částky 2247 Kč z mého účtu.

Na internetových stránkách provozovatele seznamky se píše, že jediná možnost zrušení prémiového členství je napsání dopisu na adresu:


be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko

což mi přijde jako dost podezřelá praktika. Prémiové členství nelze vypovědět přes webové stránky seznamky.

Děkuji
Jan Šulc


Produkt

Seznamka AcademicSingles


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového členství a smazání profilu bez nutnosti psát dopis na korespondenční adresu. Případě řešit PRÁVNÍ CESTOU.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 08:34, před 9 dny

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
10.11.2017 15:12, před 7 dny

ID: GMN7DC34


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 02/12/2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".


Jan Šulc

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2017 07:20, před 4 dny

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za spolupráci. Výborná služba. Pro jistotu jsem raději zaslal i výpověď poštou na korespondenční adresu, přišel mi i email, že prémiové členství skončí ke 2.12. bez dalších poplatků a prodlužování.