Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V říjnu loňského roku si moje dcera u této společnosti objednávala přes internet bundu a předem zaplatila částku 790,--Kč + poštovné 80,--Kč. Po několika urgencích jí v dubnu tohoto roku sdělili, že zboží nemají a budou jí vráceny peníze. Ty však stále nedorazily. Kontaktovala jsem tedy zřejmě jednatele firmy p. Mlčocha, který mi po telefonu sdělil, že se na to podívá, abych mu zaslala VS a jméno dcery. Uběhlo však 14 dní a nic se neděje a telefon už mi nezvedá.
Objednána byla tzv. "maskáčová" zimní bunda do pasu
5.1.2017 bylo dceři sděleno, že se omlouvají , ale zboží od dodavatele již nedorazilo a protože je to již dlouho, tak má nárok na vrácení peněz, protože požadujeme vrácení peněz.
|
Tweet |