Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2013 jsem v prodejně KARA Trutnov, a.s. na adrese Metropole Zličín (Řevnická 1, Praha 5) zakoupila kabát W-2182-M39X za cenu 19 999 Kč. Bohužel se na tomto kabátě již první den, kdy jsem jej oblékla, vyskytla vada spočívající v roztržení kůže v blízkosti švů obou kapes. Tuto vadu jsem reklamovala tentýž den, tj. 26.11.2013, na prodejně, kde byl kabát zakoupen a žádala výměnu.
Dne 7.12.2013 mi bylo na prodejně sděleno zamítnutí reklamace pro mechanické poškození a nabídnuta oprava za úhradu. S tímto jsme nesouhlasila, neboť si ze své strany nejsem vědoma žádného pochybení v nošení kabátu a obrátila jsem se na soudního znalce, který nevhodné používání pláště ve svém posudku neshledal a přiklonil se ke skryté vadě materiálu. S jeho posudkem jsem společnost seznámila dne 13.1.2014 emailem na adresu kara@karatrutnov.cz a žádala o přehodnocení reklamace. Odpověď jsem obdržela následující den, tedy 14.1.2014, s tím, že je třeba, abych kabát zaslala prostřednictvím prodejny zpět na reklamační oddělení. Poté mě seznámí s dalším stanoviskem a možným řešením. Nerozumím tomuto protahování. Kabát měla KARA k dispozici v období od 26.11.2013 - 7.12.2013, kdy vyhodnocovala reklamaci a tudíž by měli být s jeho stavem plně obeznámeni.
kabát W-2182-M39X za cenu 19 999 Kč, výrobní číslo 804091, velikost S
Uznánní reklamace a výměna za nový výrobek nebo odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny. Proplacení nákladu na posudek soudního znalce v hodnotě 1500,-
|
Tweet |