Počet nahlášených stížností: | 672 |
Z toho za letošní rok: | 25 |
Stále v řešení: | 24 |
16.9.2017 jsem si zakoupil ve společnosti AAA Auto os.vůz Citroen C3 - najeto 219 360 Km. Ihned po zakoupení, jsem na základě doporučení AAA Auto, provedl výměnu oleje, svíček, fitrů. Po následném ujetí cca 550 km se mi rozsvítila kontrolka "závada systému řízení emisí". Zajel jsem tedy s vozem do autorizovaného servisu Citroen Carling Brno. Zde mi bylo sděleno, že na 4 válci je porucha zapalování a byl zjištěn úbytek oleje ve výši 1,5 l. Byl jsem také upozorněn,že jsou silně opotřebené zap. svíčky. Doporučili mi rozebrat motor aby mohla být zjištěna přesná závada. Proto jsem zajel do společnosti AAA Auto, kde jsem podal písemnou reklamaci s tím, že v tomto stavu nemohu vůz řádně používat z důvodu zjevné skryté závady na motoru. Po 14 dnech mi přišel zamítavý dopis s vyjádřením AAA Auto, že se reklamace neuznává.
Os.vůz Citroen C3 Picasso,1,4 VTi
Vrátit peníze.
|
Tweet |