Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:672
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#19171Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2017, před 6 lety

Zdenek Šafařik

Znění stížnosti

16.9.2017 jsem si zakoupil ve společnosti AAA Auto os.vůz Citroen C3 - najeto 219 360 Km. Ihned po zakoupení, jsem na základě doporučení AAA Auto, provedl výměnu oleje, svíček, fitrů. Po následném ujetí cca 550 km se mi rozsvítila kontrolka "závada systému řízení emisí". Zajel jsem tedy s vozem do autorizovaného servisu Citroen Carling Brno. Zde mi bylo sděleno, že na 4 válci je porucha zapalování a byl zjištěn úbytek oleje ve výši 1,5 l. Byl jsem také upozorněn,že jsou silně opotřebené zap. svíčky. Doporučili mi rozebrat motor aby mohla být zjištěna přesná závada. Proto jsem zajel do společnosti AAA Auto, kde jsem podal písemnou reklamaci s tím, že v tomto stavu nemohu vůz řádně používat z důvodu zjevné skryté závady na motoru. Po 14 dnech mi přišel zamítavý dopis s vyjádřením AAA Auto, že se reklamace neuznává.


Produkt

Os.vůz Citroen C3 Picasso,1,4 VTi


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému