Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:132
Z toho za letošní rok:67
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19223Problémy s doručením zásilky - vina hozena na klienta

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 4 dny

Jana Kvasnicová

Znění stížnosti

Dobrý den,

velice se mi nelíbí a považuji za neprofesionální přístup, jakým bylo řešeno nedoručení zásilky č. 40991028485. Byla jsem dopředu informována, že mi zásilka bude doručena v pondělí 13.11. mezi 9-11. S tím jsem počítala. V daný den jsem musela sama zjišťovat, proč se tomu tak nestalo, kdy mi řidič sdělil, že má zásilku, ale měl ji mít jiný, a on mi ji vydat nemůže a nemůže se dovolat správnému řidiči a že se ozve. Neozval se. Volala jsem opětovně. I když jsem zásilku čekala a počítala s ní dle dohody a termínu, chápu, že se někdy může stát chybka, jsme jen lidé, ale pak čekám profesionální přístup. Musela jsem si sama domluvit s řidičem, že mi tedy zásilka URČITĚ bude doručena následující den mezi 9-11.
Načež: jsem obdržela email, kde mi bylo řečeno, že jste se mi pokusili v pondělí doručit zásilku a jelikož to nebylo možné, tak se o to pokusíte dnes podruhé!! A dnes jsem dostala sms, že zásilka mi bude doručena až mezi 11-13, když jsem počítala mezi 9-11 a musím tak měnit pracovní plány.

Nejen, že byla svedena vina na mě, ale ani se nedodrží domluva, když vyjdu vstříc vám za chybu, kterou jsem nezpůsobila.

S pozdravem,

Jana Kvasnicová


Produkt

Zásilka č. 40991028485 - dourčení


Požadované řešení

Očekávala bych minimálně profesionální jednání a přístup. Jsme lidé, kteří činí chyby, ale rozdílem pak je, jak se k nim stavíme.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:36, před 4 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.