Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19225Neúnosný stav nástupiště ČD - Jindřichov na Moravě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 4 dny

Jarmila Olbortová

Znění stížnosti

V úterý 31.10. - příjezd vlaku Os 3613 od Hanušovic v 17,04 jsem byla svědkem nehody MUDr. Havelkové,
zubařky v Jindřichově, kdy jí uklouzla na stupínku vlaku noha a ona zapadla do mezery mezi vlakem a nástupištěm.
Tato mezera je neúnosně velká, nastupování je VELMI obtížné.

Paní doktorka si hrozně narazila ruku (má ortézu) a i nohu. Dodnes neordinuje, a má problémy s hybností ruky.
Vzhledem k jejímu důchodovému věku je to obzvláště závažná nehoda.

Mělo by ses tím něco dělat, je to jen otázka času, kdy se tam stane další úraz - a možná i horší - bude zima, déšť, sníh, námraza !!
Už zde spadlo několik osob ! Problém s nastupováním mají nejen senioři, osoby malého vzrůstu a děti, ale všichni cestující !


Produkt

velká vzdálenost od nástupiště ke stupátku do vlaku


Požadované řešení

úprava neúnosného stavu nástupiště ČD - Jindřichov na Moravě


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:55, před 4 dny

České dráhy mají povinnost zajistit bezpečnost cestujících při přepravě, a nedodržení této povinnosti, jež by způsobilo škodu, by bylo možné vyhodnotit jako porušení obecné prevenční povinnosti ve smyslu občanského zákoníku § 2900.

Cestující by se mohl rovněž obrátit s podnětem na drážní inspekci, která je státní institucí a mimo jiné vykonává státní dozor na dráhách (http://www.dicr.cz/kontakty). V rámci prevence zjišťuje rovněž nedostatky ohrožující bezpečnost provozování dráhy nebo drážní dopravy.

Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.