Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#19226Obsazenost pokladen, odmitnuti prava na casovou garanci, nevhodne chovani personalu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 3 dny

Jan Janson

Znění stížnosti

Dne 14.11. v 11:47 jsem v pordejne Billa Plzen Slovany chtel zaplatit zbozi. Bohuzel predemnou byla fronta 6ti zakazniku. Pockal jsem tedy az prijdu na radu. Pred zaplacenim jsem pozadal pokladni o casovou garanci kterou Billa nabizi zakaznikum jako kompenzaci dlouheho cekani. Nebyly obsazeny vsechny pokladny. Bohuzel pokladni nevedela co je to "Casova garance" a navic zacala byt neprijemna - ze mi nic neda a ze na nic nemam narok. Pozadal jsem ji tedy o privolani vedouciho. pan vedouc se po delsi dobe dostavil. Prodavacka a zakaznici zamnou uz byli hodne nastvani a pani prodavacka prispivala k hadce. Pan vedouci se snazil ze mne udelat problemoveho cloveka a navic tvrdil ze nemam na casovou garanci narok. Tvrdil, ze pred e-pokladnami nebyla fronta 6ti lidi. Upozornil jsem ho, ze jsem nestal frontu na samoobsluzne pokladny a ze na pokladne kde jsem cekal bylo 6 lidi. Text garance rika: "Pokud pred Vami ceka vice jak 5 lidi a najsou otevreny vsechny pokladny, dame Vam casovou garanci." Pan vedouci tvrdil, ze garance vyzaduje vice jak 6 lidi i na ostatnich pokladnach a ze u samoobsluznych pokladen nebyla takova fronta. Trval jsem asi 5 minut na svem pravu a pozadoval at pan vedouci tedy prinese text garance. To neudelal. Oznacil mne za problemoveho a garanci prinesl. To uz jednani prodavacky a pana vedouciho prerostlo v temer v hadku. Nehadal jsem se a pouze sem slusne trval na svem pravu. Panu vedoucimu i prodavacce se podarilo skvele situaci vyhrotit a nakup zneprijemnit vsem dalsim cekajicim zakaznikum. Casovou garanci jsem ziskal pouze diky tomu, ze jsem trval na svem pravu tak dlouho jako nikdo jiny.


Produkt

Ve fronte predemnou bylo vice jak 5 zakazniku. Nebyly otevreny vsechny pokladny. Choval jsem se slusne a smirlive.


Požadované řešení

Kazenske potrestani vedouciho prodejny a prodavacky. Vyjasnit narok na casovou garanci. Provest skoleni zamestnancu na prodejne ohledne casove garance a slusneho chovani. Pozaduji take slevu nebo financni odmenu ve visi 100 Kc - supluji vase kontrolni organy, byl jsem konfrontovan s velmi hrubemu chovani ze strany vedociho vasi prodejny a utrpel jsem spolecenskou ujmu protoze to bylo na verejnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 12:39, před 3 dny

Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.