Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1927Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2014, před 5 lety

David Doležal

Znění stížnosti

Dobrý den,
27.09.2013 jsem si v pobočce "Hervis Plzeň OC Plaza" koupil specializované boty na kolo "Scott Trail herren". Přibližně po dvou měsících používaní jsem náhodou zjistil, že mám na botě částečně proříznutou podrážku (cca 9cm dlouhý řez), přestože jsem boty používal přesně podle přiložených instrukcí - podle přiloženého letáku (bota se zřejmě prořízla o pedál na kole během jízdy).
Boty jsem původně mohl koupit u asijských prodejců, ale řekl jsem si, že raději zvolím lepší kvalitu za více peněz - proto jsem koupil tyto boty.
Před nákupem těchto bot jsem se radil s prodejcem v této pobočce jaké boty by mi pro můj konkrétní případ doporučil - a byly mi doporučeny právě tyto (na klasické trekingové kolo s klasickými železnými pedály).
Byl jsem tedy překvapen, že bota nevydržela a prořízla se o pedál (předpokládal jsem že se tedy jednalo o nekvalitní kus). Proto jsem šel boty reklamovat. Z prodejny se mi pak ozvali přesně po 30ti dnech, že je reklamace vyřízena. V prodejně jsem se následně dozvěděl, že reklamace byla zamítnuta a že mi tedy vrací moje proříznuté boty zpět. (Reklamaci vyřizoval pan vedoucí - Tomáš Suchý).
Nejprve jsem se snažil panu Suchému celou mou situaci rozumě vysvětlit. Když jsem se ho ptal, jak reklamace vlastně probíhala, zda boty zaslali výrobci na posouzení, tak mi pan Suchý oznámil, že tuto reklamaci má oprávnění vyřizovat on sám a že prý nemám nárok - Takže boty ležely na prodejně 4 týdny a poté je pan Suchý pouze "dle svého uvážení" zamítl a bylo hotovo. Nakonec jsem se ho ptal, proč to tedy trvalo tak dlouho (v podstatě to takto mohl zamítnout hned), tak mi sdělil, že reklamací tam mají veliké množství a že nestíhají reklamace tak rychle vyřizovat (ale to už je to nejmenší).

Chtěl jsem se tedy zeptat, zda je toto jednání normální? Protože mám pocit, že když si koupím boty určené k nějakému účelu a když jsem je k tomu účelu používal a nic špatného jsem neudělal a boty tento účel nesplnily, tak bych měl mít na uznání reklamace nárok nebo ne?

Bylo tedy zamítnutí reklamace oprávněné?
Mělo by případně cenu nechat tuto záležitost přezkoumat soudním znalcem?


PS: Malé přirovnání -> Jako kdybych si v obchodě koupil pádlo - poté by se mi pádlo při pádlování zlomilo - a při reklamaci by mi poté řekli, že je to má vina - ze jsem neměl pádlovat (nebo že jsem pádloval špatně)... trochu iracionální bych řekl.

V případě potřeby vám mohu zaslat foto detailu poškozené boty, případně oskenovanou písemnou odpověď zamítnutí reklamace.

Děkuji.
S pozdravem Ing. David Doležal


Produkt

specializované boty na kolo "Scott Trail herren"


Požadované řešení

Byl bych velice rád, za jakoukoliv náhradu nekvalitního zboží:
- Výměna zboží
- nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 13:51, před 5 lety

Rozhodnuto o reklamaci má být ihned, nejpozději do 3 dnů. Do 30 dnů má být reklamace vyřízena včetně případné opravy. Zároveň platí, že reklamace má být vyřízena bez zbytečného odkladu.
V tomto případě je opravdu jedinou možností kontaktovat soudního znalce, který by obuv posoudil a stanovil, zda je v souladu s popisem a doporučením od prodejce.
Pokud bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na proplacení nákladů spojeného s pořízením znaleckého posudku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 17:11, před 5 lety

Společnost HERVIS Sport a móda, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.