Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19348Nevrácení peněz za stornovanou objednávku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2017, před 6 lety

Zdena Smrtkova

Znění stížnosti

20.8.2017 jsem objednala v internetovém obchodě rajpradla.cz zboží a objednávku hned zaplatila bankovním převodem. 29.8.2017 mě obchod informoval, že dražší a pro mě důležitější část objednávky již není a nebude dostupná, proto jsem stornovala objednávku a požádala o vrácení peněz na můj účet (včetně jeho čísla). 4.10.2017 jsem obdržela mail, že obchod eviduje moji objednávku, která byla stornována a omlouvá se, že ještě nebyly peníze vráceny. Zároveň je v mailu slib, že nejpozději 13.10.2017 budou peníze zaslány na můj účet. To se nestalo. Proto jsem emailem 24.102017 vyzvala obchod k vrácení dlužné částky nejpozději do 31.10.2017. Peníze však nebyly vráceny, na mail nikdo neodpověděl a na telefonu je pouze nahraná hláška, že tam nikdo není.


Produkt

objednávka č. 331708415 na částku 954 Kč


Požadované řešení

Vrácení dlužné částky 954 Kč na můj účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému