Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.8.2017 jsem objednala v internetovém obchodě rajpradla.cz zboží a objednávku hned zaplatila bankovním převodem. 29.8.2017 mě obchod informoval, že dražší a pro mě důležitější část objednávky již není a nebude dostupná, proto jsem stornovala objednávku a požádala o vrácení peněz na můj účet (včetně jeho čísla). 4.10.2017 jsem obdržela mail, že obchod eviduje moji objednávku, která byla stornována a omlouvá se, že ještě nebyly peníze vráceny. Zároveň je v mailu slib, že nejpozději 13.10.2017 budou peníze zaslány na můj účet. To se nestalo. Proto jsem emailem 24.102017 vyzvala obchod k vrácení dlužné částky nejpozději do 31.10.2017. Peníze však nebyly vráceny, na mail nikdo neodpověděl a na telefonu je pouze nahraná hláška, že tam nikdo není.
objednávka č. 331708415 na částku 954 Kč
Vrácení dlužné částky 954 Kč na můj účet
|
Tweet |