Společnost


AVON Cosmetics, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19471Produkty bez víček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2017, před 4 lety

Barbora Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den. Z Avonu si objednávám celkem často... Převážně voňavky... Jenže už mě to s prominutím začíná štvát už po několikáté se mi stalo že mě byla doručena voňavka bez víčka..já vím je to maličkost .. víčko k životu nepotřebujeme ale když to chci jako dárek tak to vypadá blbě. Naposledy se mě to stalo u voňavky Parisan Chic a i dnes u doručené voňavky Luck la vie..Kde má být krásná maslicka a ta nikde. Vždycky je zboží zabaleno v původním obalu, takže se nemůže stát že by to moje Avon Lady třeba omylem někde ztratila..Opravdu prosím o to aby na to společnost Avon davala pozor je to opravdu škoda, a dokáže mě to vždy jen zkazit den.


Produkt

Luck la vie


Požadované řešení

Nevím prostě na to dávejte pozor :)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 09:12, před 4 lety

Spotřebitelka má k dispozici dva možné postupy. Prvním z nich je uplatnění reklamace pro zaslání vadného zboží neodpovídajícího uzavřené smlouvě a druhým odstoupení od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského zákoníku.

V případě reklamace zaslaného zboží, se jedná se o postup dle § 2161 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Zde je upravena jakost zboží při převzetí, což obsahuje i to, že věc má vlastnosti, jaké si strany ujednaly. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 výše uvedeného zákona, tedy buď vadu opravit, nebo vyměnit zboží za nový kus, který by již odpovídal objednávce a až pokud by ani toto nebylo možné, tak přijmout odstoupení od smlouvy a vrátit spotřebitelce plnou kupní cenu. Po vyřízení reklamace pak má spotřebitelka právo požadovat proplacení nákladů účelně vynaložených k uplatnění reklamace (tedy typicky právě poštovné), dle § 1924 výše uvedeného zákona. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Pokud se spotřebitelka rozhodne využít svého práva daného § 1829 občanského zákoníku pro smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy za použití prostředků komunikace na dálku (do této kategorie spadá rovněž veřejná komunikační síť jako je internet, popřípadě i elektronická pošta), může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet ani reálně prohlédnout před uzavřením smlouvy, tak jako při nákupu v tzv. kamenné prodejně. Spotřebitel pak může využít tohoto práva, aniž by musel své rozhodnutí jakkoliv prodejci zdůvodňovat.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 09:16, před 4 lety

Dobrý den,

v případě, kdy zákazník obdrží výrobek nekompletní nebo je s ním jinak nespokojený, může jej samozřejmě reklamovat.

Podrobné podmínky, jak je možné reklamaci uplatnit nalezne ve své online kanceláři. Vždy se snažíme našim klientům vycházet maximálně vstříc.

S přáním příjemného dne

Ivana Krejčová

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2018 21:10, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 10:14, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.