Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v červenci letošního roku mně telefonicky kontaktovala operátorka firmy Helvetia s nabídkou, že mi společnosti pošle zdarma na vyzkoušení nějaké vitamíny. Paní byla neodbytná, tak jsem řekla ano, ale jen na zkoušku. Neboť v místě bydliště již nebydlím a přestěhovala jsem se, nemám přehled o tom, zda mi ještě nějaké balíčky od této firmy přišly. Poté jsem onemocněla a léčila se 2 měsíce, měla jsem jiné starosti. Zaslala jsem tedy písemně na adresu společnosti odstoupení od smlouvy s tím, že z důvodu mé nemoci si nepřeji další zasílání jakýchkoliv produktů, které ze zdravotních důvodů nemohu užívat. Na můj dopis společnost nijak nereagovala. Každopádně jsem obdržela minulý týden 2. upomínku s částkou 407,- Kč, kterou mám zaplatit. Jsem v invalidním důchodu a tato částka je pro mě velkým výdajem. Za co mám platit, když jsem žádné zboží nedostala, nebo o tom nevím, neboť v daném místě nebydlím, dopis mi předal syn. Nic jsem nepodepisovala. Požaduji písemné potvrzení mého dopisu, že jsem od smlouvy odstoupila a vyřazení mých osobních údajů z databáze společnosti. požaduji také písemné potvrzení o tom, že mi nebude již zasíláno žádné další zboží v budoucnu.
Jindrová
Zákaznické číslo 7865634
Písemné potvrzení o tom, že jsem odstoupila od smlouvy, kterou jsem nikdy nepodepsala, a že mě společnost vyřadila ze své databáze. Poté jsem schopna uhradit jim dluh ve výši 407,- Kč. Nicméně pod písemnou zárukou toho, že mi společnost nebude zasílat v budoucnosti žádné ze svých produktů.
|
Tweet |