Společnost


Petr Doskočil

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19572Nevrácení kupní ceny zboží při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před rokem

Kateřina Novosádová

Znění stížnosti

Dne 24.10.2017 jsme u společnosti SuperMobel objednali a zaplatili zboží - 2x matrace Superking 140x200cm v celkové hodnotě 2x 6240,-

Po rozbalení jsme zjistili, že jedna z matrací je plesnivá. Tuto matraci jsme tedy reklamovali, druhou matraci jsme se rozhodli vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě.
Reklamaci jsme s obchodem řešili dne 30.10.2017 - zaslali jsme vyplněný reklamační protokol.

Dne 3.11.2017 jsme zboží na vlastní náklady odvezli na obchodem určenou adresu - V Kasárnách 909, 566 01 Vysoké Mýto, kde si zaměstnanec matrace převzal a vystavil Potvrzení o převzetí zboží.
Na potvrzení uvádějí 14ti denní lhůtu pro vrácení peněz na bankovní účet, který je uvedený v reklamačním protokolu.

Tato lhůta uplynula dne 17.11.2017.
Dne 20.11.2017 a 22.11.2017 jsem telefonicky urgovala vrácení kupní ceny zboží, bohužel bez výsledku. Dnes, tedy 28.11.2017 telefony vůbec nezvedají.


Produkt

100874 taštičková matrace Super king 7 zón 140x200 cm


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny zboží, tj. 2x 6.240,-, celkem 12.480,-


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 09:41, před rokem

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo vráceno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen bez zbytečného odkladu spotřebitelce poslat zpět (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které prodávající nabízí (pokud si tedy spotřebitelka vybrala dražší způsob dodání - např. expresní, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Spotřebitelka může žádat náhradu nákladů vynaložených na vrácení zboží zpět prodávajícímu pouze v případě, pokud nebyla o své zákonné povinnosti předem poučena (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží ona). Nevrátí-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitelka taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitelka využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 19:30, před rokem

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.