Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19576Neopravnene zrusena objednavka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2017, před 6 lety

Pavel Nouza

Znění stížnosti

Behem dnesniho dne jsem na portalu www.czc.cz objednal notebook Acer s oznacenim jako akcni zbozi s mimoradnou slevou 91%, tj. za 1069,-. Zbozi jsem zaplatil pres platebni branu. Nasledne mi prislo potvrzeni formou emailu. Behem dvou hodin jsem zjistil, ze bez predchoziho upozorneni/emailu se na portalu objevila ma objednavka jako stornovana. V ramci fora pod produktem jsem pozadal o vyjadreni k situaci a nasledne mi do meho emailu prisla zprava s nejasnym odkazem na obchodni podminky a zrusenim objednavky s ohledem na chybne zalistovanou cenu mobilniho telefonu (podotykam, ze jsem si objednaval notebook).


Produkt

Acer Swift 1 celokovový (SF113-31-P2XQ), růžová


Požadované řešení

Pozaduji dodani popsaneho zbozi za nabizenych podminek (tj. 1069,-). Reseni pro me neni vraceni jiz zaplacenych financnich prostredku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému