Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Behem dnesniho dne jsem na portalu www.czc.cz objednal notebook Acer s oznacenim jako akcni zbozi s mimoradnou slevou 91%, tj. za 1069,-. Zbozi jsem zaplatil pres platebni branu. Nasledne mi prislo potvrzeni formou emailu. Behem dvou hodin jsem zjistil, ze bez predchoziho upozorneni/emailu se na portalu objevila ma objednavka jako stornovana. V ramci fora pod produktem jsem pozadal o vyjadreni k situaci a nasledne mi do meho emailu prisla zprava s nejasnym odkazem na obchodni podminky a zrusenim objednavky s ohledem na chybne zalistovanou cenu mobilniho telefonu (podotykam, ze jsem si objednaval notebook).
Acer Swift 1 celokovový (SF113-31-P2XQ), růžová
Pozaduji dodani popsaneho zbozi za nabizenych podminek (tj. 1069,-). Reseni pro me neni vraceni jiz zaplacenych financnich prostredku.
|
Tweet |