Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#1958Samsung galaxy s4

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2014, před 10 lety

Alenka Gunárová

Znění stížnosti

Dobrý den koupila jsem si mobilní telefon samsung galaxy s4...V prodejně oukay telefon mi daly z výlohy nechala jsem to tak verila jsem že teleon bude v pořádku po měsíci používání se telefon začal sekat vypínat se a zapínat sam... proto jsem psala email na jejich stranky jestly že by šly vrátit peníze za mobilní telefon který stál 16000kč...napsaly že asi ne ale že mohu požádat o nový kus..než jsem dostala volno v práci asi po 4 dnech co jsem psala email telefon jsem dala nabit a už se nezapl...hned ve všední den jsem telefon odnesla do prodejny kladno...paní jsi vše sepsala a poslalo se to do servisu..za pár dní volaly že telefon byl vypalen že to byla moje chyba hned jsem jela do proodejny neveřila jsem jak se to mohlo vubec stát...pak jsem jela přímo do servisu kde mi řekly že v telefonu praskla zakladní deska od pádu na zen...ale mě telefon nespadl ani jednou na zem cele 3 měsíce byl nošen v ochraném pouzdru...chtěj po me za opravu 9500kč..což jsi myslím že je važně zvlaštní jsem jsi přesvědčena že toto nebyla moje chyba nesouhlasím z vyřízení reklamace..podle me je chyba ve výrobě mobilního telefonu...16000kc mobilní telefon by mel být kvalitní.děkuji


Produkt

Samsung i9505 Galaxy S 4 16GB


Požadované řešení

prosím o prověření jsem jsi jistá že toto nebyla chyba z mé strany zacházela jsem z mobilním telefonem dobře...proto bych chtěla mobilní telefon opravit nebo nový kus


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému